حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ال جی جی ۸ با دوربین دوگانه منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، رندر

هفته پیش بود که رندر ال جی جی ۸ را دیدیم. آن جا دیدیم که احتمالا پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی آن دوربین دوگانه ارایه شود. امشب اما رندر دیگری از ال جی جی ۸ با اطلاعات مشابه منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندر ال جی جی ۸ که با دوربین دوگانه منتشر شده را ببینیم.

ال جی جی ۸

ال جی جی ۸

نکاتی که در این رندر پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی مشخص هست یک ناچ عریض است و دوربین دوگانه تقریباً همسطح با بدنه روی قاب پشتی که حسگر اثر انگشت نیست زیرا آن قرار گرفته است. در حقیقت می‌توان گفت که ال جی جی ۸ با ال جی جی ۷ از نظر طراحی تفاوت زیادی ندارد و در پرچم‌دار سال ۲۰۱۹ این شرکت کره‌ای شاهد تغییر پوزیشن دوربین دوگانه اصلی از حالت عمودی به افقی هستیم.

دو روز پیش بود که در ترنجی دیدیم تاریخ کنفرانس ال جی MWC 2019 مشخص شده، ۵ اسفند خواهد بود و آینده ارتباط بدون لمس را در تیزر آن نوید می داد.

تا کنون تمام ارتباط ما با موبایل ها، چه قدیمی و چه جدید، از راه لمس است؛ حال لمس یا فشار دکمه یا لمس صفحه لمسی. ارتباط بدون لمس یک معنی بزرگ دارد که کاملا ضد موبایلی است. این یعنی که شما باید با یک دست موبایل را نگاه دارید و با دست دیگر روی هوا “جادوگرانه‌طور” با دستگاه خود به ارتباط بپردازید. اساس ارتباط موبایل، ارتباط یکدستی با آن است.

البته که به احتمال قوی قرار نیست این تنها راه ارتباطی شما با موبایل جدید ال جی باشد اما شخصا فکر نمی کنم که این نوآوری جذاب ال جی هم چیزی بیشتر از آن چیزی که ۶ سال پیش روی گلکسی اس ۴ دیدیم، توجه جلب کند.

اگر بخواهیم چند تفاوت بین ال جی جی ۷ و این رندر منتسب به ال جی جی ۸ پیدا کنیم می توان گفت که فقط دوربین دوگانه ال جی جی ۷ از حالت عمودی به افقی تغییر داشته است! در حقیقت هیچ تغییر ويژه ای در این طراحی نمی توان دید که بخواهد در MWC 2019 توجهات را به خود معطوف کند.

از طرفی ما در ترنجی خوانده بودیم که ال جی جی ۸ با نمایشگر دوم ماژولار ارایه می شود و این طراحی هیچ شرایطی برای چنین ایده ای به ما نشان نمی دهد. حتی نسبت به ال جی وی ۴۰ شاید بتوان گفت ال جی جی ۸ به دلیل دوربین دوگانه حتی شاهد پسرفت در چشم کاربر باشد.

نظر شما چیست؟ فکر میکنید پرچمداری نیمه اول سال ۲۰۱۹ ال‌جی بتواند دستگاهی جذابی برای رقابت با دیگر پرچمدارهای برندهای مطرح بازار باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

خبرهای مربوط به الجی رو در ابعاد وسیع تر دنبال میکنم .
در پست های قبلی که درباره ی الجی و پرچمدار آیندش بود توضیحاتی دادم ، دوستانی که تمایل دارن میتونن با مراجعه به پست های قبلی کامنت بنده رو مطالعه کنن.
کماکان معتقدم این رندرها نمیتونه نشونی از پرچمدار بعدیِ الجی داشته باشه چون نه تنها هیچ قابلیت جدیدی نسبت به جی ۷ نداره بلکه اگر نوکیا و شیائومی رو فاکتور بگیریم، در مقابل طراحی و امکانات سری إس ۱۰ سامسونگ و پی ۳۰ هواوی و ایکس زد ۴ سونی شانسی نداره. این رندرها با خبری که دیروز از الجی منتشر شد تحت عنوان آینده‌ی ارتباط بدون لمس در تضاده.پس میشه نتیجه گرفت پرچمداری که الجی میخواد در نمایشگاه MWC 2019 معرفی کنه فراتر از وی ۴۰ خواهد بود.

Phanosesabz

زنده باشی نیما جان که این قدر با شخصیتی ای کاش که یه سری کاربران تو این سایت مثل شما می بودن

نیما عرفانی

بزرگواری ، خوبی از خودته عزیزدل
شما هم در پناه خدا زنده باشی.

mostafa3

فیکه

Phanosesabz

به نظرم این رندر فیک هستش

amer

سلام اقای عطایی تو سایت فون ارنا شایعه XZ4از جهات مختلف بررسی کرده بد نیست یه نگاه بندازین؟با تشکراز سایت خوبتان

CAPCOM

الجی ام داره تیری تو تاریکی میزنه حالا بگیره نگیره انگار فرقی بحالش نداره

Mortazavi

امیدوارم این رندرها درست نباشه

Vahid

ب عنوان ی کاربر
گوشی های الجی رو دوست دارم
و بخصوص رابط کاربری شو
این گوشی هم اگر واقعیت داشته باشه خوبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)