حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی ۸ با نمایشگر دوم ماژولار ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی تلاش دارد تا طراحی و ویژگی های نوآورانه خود را ارایه کند که کاملا قابل ستایش است. از مهم ترین این نوآوری ها می توان به بلندگوی بوم‌باکس ال جی جی ۷ یا دوربین سه گانه با سه اپتیک متفاوت روی ال جی وی ۴۰ اشاره کرد. پیش از این نیز اگر به طراحی‌های ال جی موبایل توجه کنید نوآوری را به وضوح می بینید. حالا به نظر می رسد که کره‌ای ها می خواهند به نوعی به طراحی ماژولار بازگردند و خبر می رسد که ال جی جی ۸ با نمایشگر دوم ماژولار ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

طبق اطلاعاتی که جدیدا از ال جی جی ۸ یعنی پرچمدار ۲۰۱۹ ال جی منتشر شده است، عنوان می شود که ال جی جی ۸ با نمایشگر دوم ماژولار ارایه می شود اما این یعنی چه؟ هنوز کاملا مشخص نیست اما موضوعی که به آن اشاره شده این است که نمایشگر دوم به شکل قابل اتصال به دستگاه خواهد بود.

هدف از این نمایشگر دوم LG G8 را می توان افزایش سطح نمایشگر دانست

در حقیقت نمایشگر دوم ال جی جی ۸ یک ابزار جانبی اختیاری است که مانند یک قاب به دستگاه متصل می شود. البته اینطور که عنوان می شود، هدف از این نمایشگر دوم LG G8 را می توان افزایش سطح نمایشگر دانست و این یعنی یک کاربرد جالب که می تواند جذاب باشد.

هنوز مشخص نیست که ال جی این نمایشگر دوم را به صورت جداگانه می فروشد یا درون جعبه خواهد بود. به هر صورت انتظار دارند که ال جی در کنگره جهانی موبایل یعنی MWC 2019 از ال جی جی ۸ رونمایی کند، هر چند با توجه به شایعات ناچیز من فکر نمی کنم این اتفاق رخ بدهد مگر اینکه در روزهای آتی فیتیله شایعات را شعله ور کنند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ال جی جی ۸ بتواند در این بازاری که مملو از پرچمدارهای گران جذاب تر یا پرچمدارهای ارزان به صرفه‌تر حضور دارند، خودی نشان بدهد؟ ال جی موبایل در بازار ایران سومین برند پرطرفدار است.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
godbeest

سلام اقای سینای گل
این نمایشگاه MWC 2019 دقیقا چه تاریخی برگزار میشه ؟

Vahid

الجی برا همینه قبولش دارم عملا هیچ ترسی
نداره و ریسک پذیر
بزرگترین عیب الجی
عدم توانایی در نام گذاری و ادامه دادن هست ک اونو از دور خارج میکنه
و یکی از تنها برندهای ک در زمینه موفق سامسونگ و تا حدودی هواوی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)