حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر ال جی جی ۸ را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی، رندر

احتمال دارد که ال جی بخواهد پرچمدار نیمه اول ۲۰۱۹ خود را در کنگره جهانی موبایل MWC 2019 رونمایی کند. برخی می گوید کدنام این دستگاه LG Alpha خواهد بود و امروز رندری از ال جی آلفا منتشر شده که احتمالا همان دستگاهی است که ما به نام ال جی جی ۸ می شناسیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم و رندر ال جی جی ۸ را ببینیم.

ال جی جی ۸

ال جی جی ۸

اگر بخواهیم چند تفاوت بین ال جی جی ۷ و این رندر منتسب به ال جی جی ۸ پیدا کنیم می توان گفت که فقط دوربین دوگانه ال جی جی ۷ از حالت عمودی به افقی تغییر داشته است! در حقیقت هیچ تغییر ويژه ای در این طراحی نمی توان دید که بخواهد در MWC 2019 توجهات را به خود معطوف کند.

از طرفی ما در ترنجی خوانده بودیم که ال جی جی ۸ با نمایشگر دوم ماژولار ارایه می شود و این طراحی هیچ شرایطی برای چنین ایده ای به ما نشان نمی دهد. حتی نسبت به ال جی وی ۴۰ شاید بتوان گفت ال جی جی ۸ به دلیل دوربین دوگانه حتی شاهد پسرفت در چشم کاربر باشد.

 

اما یکی از کاربران با نفوذ بیشتر در توییتر از مدیر بخش ارتباطات ال جی الکترونیکس در این‌ زمینه سوال کرده است و او پاسخ می دهد که این طرح واقعی نیست.

از آن جا که این رندرها توسط onleak منتشر شده است و عموما اطلاعات منتشر شده از او اعتبار بالایی دارند و در مقابل این اظهار نظر مدیر بخش ارتباطات ال جی را شاهد هستیم، پس می توان گفت که شاید بهترین کار صبر است تا ببینیم ال جی جی ۸ واقعا چه دستگاهی است؟

نظر شما چیست؟ اگر ال جی جی ۸ همین دستگاه باشد، شما آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amer

چرا گوشی ها بیش از اندازه شبیه به هم شدن.این گوشی با این رنگ شبیه نوکیا 8.1شده یا سری ام سامسونگ شبیه مدلهای پارسال شیائومی یا هووای شده.راستی طراحیش چون شبیه نوکیا و اپل و پیکسل شده تا حدودی دوست دارم.طراحی و لاکچری فقطXPERIA XZ4و لا غیر

Alif16

کسی شماره الجی رو میدونه زنگ بزنم بگم باتری ۴۰۰۰هزا بزاره؟

amer

خخخ

CAPCOM

اگه این باشه که الجی ام نابوده

Phanosesabz

مطمئن باش که این رندر فیک هستش

ahmad

از وی ۳۰ به بعد ال جی خراب کرد وی ۳۰ عالی بود

Vahid

شما ی خبری گذاشتید ک در حد شایعه هست
بعد امدید گفتید از مدیران الجی گفتن ن این نیست
خوب چ لزومی داشت بزارید؟
خدایش کارای میکنیدا

نیما عرفانی

چندتا نکته وجود داره که با قاطعیت میگم پرچمدار بعدی الجی این شکلی نیست‌.
اول اینکه این طراحی با الجی جی ۷ هیچ تفاوتی نداره جز اینکه دوربین دوگانه رو از حالت عمودی ، افقی درنظر گرفته!
دوم اینکه حسگر اثر انگشت پشت گوشیه که در مقایسه با گلکسی إس ۱۰ و پی ۳۰ پرو و حتی شیائومی می ۹ که حسگر اثر انگشت داخل صفحه دارن ، توجیه پذیر نیست.
سوم اینکه آخرین پرچمدار حال حاضر الجی ، وی ۴۰ هست که ۲ دوربین سلفی داره به همراه ۳ دوربین اصلی که مجموعاً اولین گوشی با ۵ دوربین هستش . و از طرفی هم سامسونگ میخواد در پرچمدارش از همین ترکیب استفاده کنه ( ۲ دوربین سلفی و ۳ دوربین اصلی ) و هواوی هم در پی ۳۰ و پی ۳۰ پرو میخواد از دوربین ۳ گانه و ۴ گانه استفاده کنه ، و باز هم سونی و شیائومی تصمیم دارن از دوربین ۳ گانه اصلی استفاده کنن( سونی شاید دوربین دوگانه ی سلفی هم بذاره) ، پرچمدار نوکیا که با دوربین ۵ گانه میخواد بیاد. حالا طبق این توضیحات اگه پرچمدار آینده ی الجی دوربین تکی سلفی و دوربین دوگانه ی اصلی داشته باشه دیگه هیچ شانسی در برابر رقبا نداره .
و نکته ی آخر مربوط به حاشیه ی پایین گوشی هستش که هیچ تغییری در مقایسه با جی ۷ و وی۴۰ نداشته .
قطعاً این طراحی رو نداره و با شناختی که از الجی دارم ، شجاع ترین و نوآورترین برند اندرویدی بوده و برای رقابت طراحی بهتر و به روزی رو ارائه میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)