حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری موتورولا موتو زد 3 (Motorola Moto Z3) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | تست، عمر باتری، موتورولا

موتورولا موتو زد 3 (Moto Z3) با باتری 3000 میلی آمپری ارایه می شود که نسبت به موتورولا باتری 2730 میلی آمپری موتو زد 2 فورس (پرچمدار پیشین موتورولا) کمی بیشتر است. در عین حال اندازه نمایشگر به دلیل حاشیه کمتر و تغییر نسبت تصویر نیم اینچ بزرگتر شده ولی رزلوشن از QHD به FHD+ کاهش پیدا کرده است. این ما را به فکر فرو می دارد که آیا عمر باتری موتو زد 3 همانند موتو زد 2 فورس بوده یا بهتر است؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع صحبت کنیم.

عمر باتری موتورولا موتو زد 3 نه خیلی بد و نه خیلی خوب است. به نسبت حجم باتری و مشخصات سخت افزاری می توان گفت که عملکرد خوبی را شاهد هستیم. به هر حال با باتری 3000 میلی آمپری پخش ویدیو بالای 15 ساعت روی نمایشگر 6 اینچی خوب است. وبگردی اما کمتر از 11 ساعت است که دلچسب نیست و مدت زمان مکالمه 21 ساعت بوده که کم به نظر نمی رسد.

عملکرد عمر باتری موتو زد 3 نسبت به نسل پیشین خود بهتر است و این خود اتفاق خوبی است. سرعت شارژ شدن موتو زد 3 با شارژر ویژه Turbo Charge برابر 53٪ در 30 دقیقه اول است. شارژر توربو شارژ موتورولا در سه حالت 12 ولت – 1.2 آمپر، 9 ولت – 1.67 آمپر و 5 ولت – 3 آمپر فعالیت می کند و این سبب می شود که سرعت در 30 دقیقه اول بالا باشد.

نظر شما درباره عملکرد عمر باتری موتورولا موتو زد 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

سلام آقای عطایی و دوستان ترنجی…یه سوال بی ربط داشتم…تو شرایط آشفته این روزای بازار برای خرید لپتاپ چه برندی رو پیشنهاد میکنید؟ یه لپتاپ که برا کارای گرفیکی مناسب باشه( بجز مک و سرفیس)…و اینکه قیمت میت بوک ایکس هواوی تو بازار ایران چقدر هست؟

Milad7

آقاي عطايي منتظر بررسي نوت ٩ هستيم?

BeFair

فکر می کنم شارژر چند مرحله ایش بهتره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)