حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی A70 برابر ۴۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به نظر می‌رسد که سامسونگ حجم باتری های بزرگی را برای موبایل های سال ۲۰۱۹ خود در تمام خانواده‌ها در نظر گرفته است. امروز شایعه ای منتشر شده که باتری گلکسی A70 برابر ۴۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

سه روز پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ ۱۰ عضو از خانواده گلکسی A را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی خواهد کرد. راهبرد سامسونگ برای سال ۲۰۱۹ احتمالاً افزایش تعداد دستگاه های موجود در بازار از برند خود است تا کاربر در نهایت در بین انتخاب محصولات سامسونگ در بماند به جای اینکه به خرید محصولات برندهای دیگر فکر کند.

گلکسی A70 عضو کم شایعه خانواده گلکسی A 2019 است اما امشب خبر می رسد که باتری بزرگ ۴۴۰۰ میلی آمپری خواهد داشت. سامسونگ برای خانواده گلکسی M حتی تا باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری هم در نظر گرفته است و احتمالا یک موبایل با همین حجم هم در خانواده گلکسی اس ۱۰ حضور خواهد داشت.

به نظر می‌رسد که سامسونگ سعی می‌کند تا شاخصه عمر باتری خیلی خوب را برای موبایل های سال ۲۰۱۹ خود در نظر بگیرد و این می‌تواند یک محرک خوب برای خرید موبایل های نسل جدید آنها باشد.

نظر شما چیست؟ عمر باتری در خرید موبایل شما چقدر موثر است؟ پاروبانک را ترجیح می دهید یا موبایل با عمر باتری خوب؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

تجربه a8 2018 رو داشتم کیفیتش خیلی پایین بود نمیشد گفت مال 2018 بود بیشتر به 2017 میخورد امیدوارم سامسونگ کیفیت میان رده هاشو بهبود بده اعداد ارقام رو هم قاطی کرده الا سری a6 کیفیت درحد جی 2017 ها دارن ولی اسمشون عوض شده! با همون پورت! نسبت صفحه هم افتضاح شده چون بیحاشیه نیستن حذف دکمه هوم کار بیهوده ای بوده به هر حال نتونه 2019 جبران کنه نمیتونه با شیائومی و هواوی تو فروش رقابت کنه

aghil

سلام .امیدوارم سال ۲۰۱۹ تمام برندها روی باطری بهتر کار کنن . چقدر خوب بود که ادم یه گوشی داشته باشه که ۲ روز یکبار فقط شارژش کنه .با اینکه گوشی زیاد عوض میکنم اما تا حالا این اتفاق واسم نیوفتاده .

Pouya

دقیقا چیزی ک منم خیلی دلم میخواد روش کار کنن همین باتریه حتی بیشتر از دوربین

✔ TVKade

اینجور که معلومه باتری با ظرفیت های بزرگ مخصوصا 5k و دوربین 48 مگاپیکسلی ترندهای جدید 2019 هستن.

علی شیخ زاده

اولین اولویت من برای خرید گوشی باتریه و انگار امسال بیشتر به باتری توجه بشه.
به هیچ وجه حاضر نیستم همراه خودم پاوربانک حمل کنم مگر در مسافرت طولانی

Mortazavi

هنوزم خاطره خوش باتری ردمی نوت۴ تو ذهنمه
باتری بزرگ و شارژ دهی دو روزه بنظرم ده برابر دوربین دوگانه و تشخیص چهره و فینگرپرینت یکپارچه با نمایش و این چیزا ارزش داره

m.b

الان چه گوشی دارید آقای مرتضوی؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)