حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ضبط با کیفیت صدا با موبایل با نرم افزار Dolby Live در کیفیت استودیویی به زودی ممکن خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | معرفی برنامه

موبایل های ما پیشرفت های ویژه ای داشته اند و قطعا ضبط صدا در آنها پیشرفت خوبی داشته است. این روزها خیلی از ما ویس را به تکست ترجیح می دهیم و البته که بازار پادکست ها داغ است … آ … یادش بخیر ۵ سال پیش که پادکست ترنجی را پر می‌کردم! امروز دالبی (Dolby) که عادت داریم نام آن را معمولا در سیستم های صوتی بشنویم این روزها لایسنس کیفیت صوتی برخی موبایل ها، از میان رده تا پرچمدار را ارایه می کند. حالا خبر می رسد که ضبط با کیفیت صدا با موبایل با نرم افزار Dolby Live در کیفیت استودیویی به زودی ممکن خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نرم افزار ضبط صدای با کیفیت موبایل

نرم افزار ضبط صدای با کیفیت موبایل

نرم افزاری Dolby Live که با کدنام Dolby 234 در حال تست است شاید کد نام قشنگ تری نسبت به نام احتمالی اصلی پروژه دارد! از این بگذریم اما ادعای دالبی این است که شما با این نرم افزار روی موبایل خود می توانید با کیفیت استودیویی صدا ضبط کنید. اشتباه نکنید، قرار نیست که موبایل شما جای یک استودیویی چندده‌میلیون‌تومانی را بگیرد اما قرار است که این نرم افزار کیفیت ضبط صدا با موبایل را افزایش دهد.

همانطور که می بینید حالت های پیش فرض برای ضبط صداهای مختلف وجود دارد. ادعا می شود که نرم افزار Dolby 234 حدودا ۶ ماه تحت تست و بررسی بوده است. باید بدانید که این نرم افزار رایگان نخواهد بود و فقط ۷ روز اول می توانید آن را رایگان تجربه کنید.

نرم افزار Dolby 234 نویز صوتی محیط را اندازه می گیرد و با استفاده از Dynamic EQ دالبی به شما کند که صدا را در بلندی مناسبی ضبط کنید و نویز محیط به خوبی تحت کنترل باشد. همچنین شما می توانید روی میزان بیس و تریبل صدا نیز کنترل داشته باشید.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید دالبی می تواند موبایل های ما را از اینی که هستند مفیدتر کنند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)