حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر “چالش ۱۰ سال” سامسونگ اشاره به موبایل منعطف این شرکت دارد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

چند روزی هست که چالشی جدید به نام “چالش ۱۰ سال” یا به قولی چالش ۱۰ سال قبل ترند شده و تیم بازاریابی سامسونگ از این فرصت یک استفاده درخشان داشته اند تا پیشرفت خیره کننده خود را نشان بدهد. تیزر “چالش ۱۰ سال” سامسونگ اشاره به موبایل منعطف این شرکت دارد و احتمال ارایه همزمان آن با گلکسی اس ۱۰ را بیشتر می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

چالش ۱۰ سال سامسونگ

چالش ۱۰ سال سامسونگ

همانطور که در تصاویر بالا با هشتگ #10Yearchallenge می بینید، در حالی که گلکسی اس ۱۰ پرچمدار جذاب سال ۲۰۱۹ سامسونگ خواهد بود و ۱۰ سال یس از گلکسی اس (Galaxy S) ارایه شده است اما به نظر می رسد که سامسونگ دوست دارد که پیشرفت خود را با مقیاس موبایل منعطف بسنجد. در حقیقت اگر بخواهید مقایسه کنید اپل را می بینید که در سالگرد ۱۰ سالگی آیفون ها هر چند یک تغییر طراحی جذاب در آیفون X پدید آورد اما مشخصا به جذابیت یک موبایل منعطف نخواهد بود.

این اولین تیزر رسمی سامسونگ است که در آن تا حدودی شماتیک موبایل منعطف آن ها را از نگاه خودشان می بینیم و حاشیه نامتقارن بالا و پایین در کنار حاشیه های کم طرفین نمایشگر قابل توجه است. همچنین تاشدن به داخل نیز در این تصویر تداعی می شود.

نظر شما چیست؟ به نظر این چالش ۱۰ سال برای سامسونگ یک استفاده جذاب در جهت نشان دادن پیشرفت خود و البته سوار شدن روی ترند آن است. فکر می کنید اولین موبایل منعطف سامسونگ آنقدر عالی باشد که بخواهیم به آن به عنوان یک گزینه خرید نگاه کنیم؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Alif16

خوب هدف این کانال چیه الان میخواد چی رو ثابت کنه

CAPCOM

زنده باد سامسونگ و برندهای خوب و باکیفیت

chalton

بسیار عالی،اس 10 و گوشی منعطف سامسونگ چه شود،گفتم امسال سال سامسونگه،با معرفی اس 10 و منعطف در این سایت چقدر تعدیل ترول شود.

hamid reza

یه گوشی مقاوم اج تولید کنه منعطف نخواستیم دوستم پیشم نوت8 افتاد زمین با اینگه گلس داشت صفحهش از بالا تا پایین ترک برداشت میگن هزینه صفحش 4 تومن در میاد و این واقعا افتضاحه صفحه مقاوم نمیتونی تولید کنی چرا خمش میکنی؟! حالا همین سامسونگ میخواد منعطف بزنه درحالی که پروژه اج به تکامل نرسیده ضد سامسونگ نیستم خودم اس 7 اج دارم که مقاومت صفحش 100 برابر از گوشی های جدیدش بهتره ولی یه ایراد بزرگ داره اونم اینه به خاطر کم بودن ضخامت گوشی اگه به قسمت بالا و راست صفحه فشار بیش از اندازه وارد بشه نوار بنفش ظاهر میشه و نمیره حالا همین شرکت نسبت صفحه رو میخواد ببره بالا یعنی فکرشو بکنین اگه سطحی خیلی آروم از ارتفاع 30 سانتی گوشیتون بیوفته دیگه مال شما نیست

Pouya

اره موافقم از نظر من تنها ضعف طراحی گوشیای سامسونگ مقاومتشونه خودمم همش نگران اینم گوشیم از دستم نیوفته البته دوبار از دستم اوفتاده یه بارم با صفحه اوفتاد خدا رو شکر شانسم خوب بود هیچیش نشد کلا

hamid reza

شانس خیلی مهمه مراقبش باش دیگه نمیشه خرید

علی شیخ زاده

توی مراسم معرفی همه نگاها بیشتر به سمت گوشی منعطفه و اس ۱۰ کمتر موردتوجه قرار میگیره

Phanosesabz

10 سال پس از گلکسی s یا همون (s1)رو از کجا آوردی s1 تو تاریخ مارچ 2010 معرفی شده و ژوئن 2010 به بازار اومده یعنی تقریبا 8 سال و نیم پیش که می شه تو آستانه 9 سالکی که اس 1 رو معرفیکرد بعدش این 10 سالگی که انداختی تو دهن این چهار تا فن بوی چی هست اگرم سامهنگ می گه 10 سالگی 10 سالگی گوشی های هوشمند با اندروید که میده بیرون رو می گه
اینم لینک اس 1
https://m.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-3115.php

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)