حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون ۲۰۱۹ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری،‌ دوربین با 3X زوم اپتیکال و شارژ وایرلس ۱۵ واتی خواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، شایعات

اپل سالی یک بار موبایل معرفی می کند پس منطقی است که چند ماه پس از عرضه نسل جدید، شایعات کم کم شروع به جولان کنند. ما تا کنون درباره آیفون ۲۰۱۹ شایعات و رندرهای متفاوتی دیده ایم و این بار یک شایعه پر‌اطلاعات‌تر را شاهد هستیم. گفته می شود آیفون ۲۰۱۹ باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری،‌ دوربین با 3X زوم اپتیکال و شارژ وایرلس ۱۵ واتی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ان بیشتر صحبت کنیم.

رندر آیفون ۱۱ طلایی با دوربین سه گانه

رندر آیفون ۱۱ طلایی با دوربین سه گانه

از این رندها با دوربین سه گانه مربعی تا رندر جدید آیفون ۱۱ با دوربین افقی که بگذریم می رسیم به مشخصات سخت افزاری منتسب به آیفون ۱۱ یا آیفون ۲۰۱۹ که قرار است چطور ما را تحت تاثیر قرار دهد.

اپل از آن شرکت هایی است که بهینه سازی نرم افزار و سخت افزار فوق العاده ای دارد و به همین دلیل حتی با حجم باتری کمتر نسبت به رقبای با باتری بزرگتر می توان عملکرد بهتر یا برابر ارائه کند. این بار اما به نظر می رسد که باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری نه تنها به پرچمدارهای مدعی اندرویدی رسوخ کرده است بلکه به آیفون ۲۰۱۹ نیز خواهد آمد. این دستگاه که احتمالا جایگزین آیفون Xs مکس خواهد بود با این حجم باتری می تواند احتمالا عمر باتری قابل اتکا و جذابی را ارائه کند.

در حال حاضر می دانیم که هوآوی یک سالی هست که دوربین با ۳ برابر زوم اپتیکال را روی پرچمدارهای ۲۰۱۸ خود ارایه کرده است، در حقیقت یک لنز ۸۰ میلی متری دارد. به نظر می رسد که اپل هم همین ایده را دارد. البته من شخصا زوم اپتیکال هیبریدی اوپو را بیشتر می پسندم.

در نهایت شارژ وایرلس سریع ۱۵ واتی نیز موضوع دیگری است که اپل احتمالا به آیفون های ۲۰۱۹ خود اضافه کند. شاید از این مهم تر این باشد که آن ها اگر شارژر سریع را درون جعبه بزارند، ما خوشحال تر می شویم!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این شایعات درباره آیفون ۲۰۱۹ محقق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

فروش کم اپل رو هم مجبور به تغییر سیاست کرده اگه این خبر درست باشه عالیه رقابت بین شرکتا همیشه به نفع مصرف کننده هست

Peiman

اگر حقیقت داشته باشه یعنی بهترین عمر باتری بین تمام گوشی ها

ARMTIN

خلاصه متن بالا :
.
.
.
.
Hi, $ 2,000 iPhones ✋

Danialll

کاملا موافقم👍🏿

Danialll

نمیدونم چرا نظرم کامل ارسال نشد با این موضوع منطورم بود (شاید از این مهم تر این باشد که آن ها اگر شارژر سریع را درون جعبه بزارند، ما خوشحال تر می شویم!)

Pouya

خودش ک عالی میشه ولی قیمتش افتضاح

نیما عرفانی

اپل که نیاز به تعریف نداره چون عملکردش در طی زمان ثابت شدست. اپل شرکتی نیست که تهدید جایگاهش توسط هواوی و حتی شیائومی رو جدی نگیره وتغییر رویکرد نده به خصوص این قضیه از زمانی که جنگ سیاسی آمریکا و چین آغاز شد ، فروش گوشی های آیفون در خاک چین ممنوع شده و تأثیر منفی گذاشته در آمار فروش و سوددهی اپل . پس طبیعیه که برای جلب رضایت مشتریان و تشویقشون به خرید آیفون ها ، اپل باید امکانات و قابلیت های جذابی رو در مدل های جدید به کار ببره و در موازاتش مدل های قبلی رو کاهش قیمت بده که طبق تجربه ، آیفون ۱۱ یکی از بهترین گوشی های ۲۰۱۹ در زمینه ی باطری و دوربین خواهد بود اما این پیشرفت بی تأثیر درافزایش قیمت نیست.

shamim1362

فکر کنم در حد شایعه باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)