حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا اوپو موبایل با 10X زوم اپتیکال هیبریدی را ۲۶ دی ماه معرفی خواهد کرد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | اوپو

دو هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم که اوپو در حال توسعه زوم 10X اپتیکال هیبریدی برای دوربین موبایل های خود است. همچنین دیروز در ترنجی دیدیم که بنچمارک GeekBench پرچمدار ۲۰۱۹ اوپو با اسنپدراگون ۸۵۵ لو رفت و امتیاز تک هسته ای بالاتر از اکسپریا ایکس زد ۴ بود. حالا امروز عصر خبر می رسد که احتمالا اوپو موبایل با 10X زوم اپتیکال هیبریدی را ۲۶ دی ماه معرفی خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

زوم 10X اوپو

زوم 10X اوپو

در ترنجی خوانده بودیم هوآوی دوربین چهارگانه ، موبایل منعطف و ۱۰X زوم اپتیکال را در سال ۲۰۱۹ ارایه خواهد کرد حالا یک خبر دیگر برای زوم 10X اپتیکال در موبایل می شنویم. گفته می شود که اوپو در حال توسعه زوم 10X اپتیکال هیبریدی برای دوربین موبایل های خود است.

هشت ماه پیش بود که شرکت کمتر شناخته شده بلک ویوو از زوم ۵ برابر اپتیکال خود رونمایی کرد. پیش از این ها ایسوس روی زن‌فون زوم این ۳ برابر زوم اپتیکال پیوسته را ارایه کرده بود. برترین این سیستم نسبت به لنز اختصاصی تله برای بزرگنمایی این است که زوم اپتیکال به صورت پیوسته است و شما در هر مقیاسی که دوست داشته باشید بزرگنمایی اپتیکال دارید اما روش فعلی فقط در ۲ یا ۳ برابر بزرگنمایی لنز تله نسبت به لنز معمولی، بزرگنمایی اپتیکال دارید.

حالا گفته می شود اوپو زوم 10X اپتیکال را توسعه می دهد و عرضه آن خیلی نزدیک است. ماژول طراحی شده اوپو به صورت کامل ۷.۸ میلی متر ضخامت دارد و بخش لنز آن ۵.۷ میلی متر خواهد بود. به صورت کلی نسبت به نسل قبلی ۱۰٪ از ضخامت کم شده، لرزشگیر بزرگنمایی تا برابر ۲ برابر پایدارتر شده و عملکرد ضد تکان خوردن تا ۴۰٪ پیشرفت نشان می دهد.

تاریخ معرفی نیز ۱۶ ژانویه عنوان شده که هیچ بعید نیست موبایل پرچمدار بعدی اوپو باشد. نام Poseidon یا پوزیدن را برای پرچمدار ۲۰۱۹ اوپو در این بنچمارک می بینیم که مشخص نیست آیا نام خود دستگاه است یا کدنام پروژه آن ولی احتمال دومی بیشتر است. معنی این نام «خدای دریا» است.

هیچ بعید نیست که پرچمدار بعدی اوپو یعنی احتمالا اوپو F19 زوم 10X اپتیکال هیبریدی را (درباره نام هیچ ایده ای ندارم!) استفاده کند. نظر شما چیست؟ پیشرفت بزرگ بعدی در دوربین موبایل، بزرگنمایی خواهد بود؟ پیش از این شرکت هایی مثل سامسونگ روی موبایل با لنزهای بزرگ تلاش خود را کردند اما بنابه دلایلی که قطعا یکی از آن ها عدم استقبال کاربر بوده، دیگر مدل های بعدی را توسعه ندادند.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

حاج سینا فریمور امارات برای نوت 9 ارائه شد.
https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-note9/SM-N960F/XSG/download/N960FXXU2CSA2/251206/

اگر وقت کردی برای دوستانی که اطلاعاتشون کمتره اموزش فلش از طریق اودین رو بذار.

Pouya

قبلا گزاشتن این اموزش رو

Amin

آقا پو‌یا ناسلامتی قراره ۱۳ تیر سال بعد کنکور بدیا!😁
گذاشتن، نه گزاشتن.
با ذ به معنی قرار دادن هست و با ز به معنی ادا کردن و به جا آوردن.
ادبیاتم که عمومیش ۵ تا سوال املا میاد، باید بدونی.

Pouya

خخ شرمنده😂😅

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)