حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شارژر وایرلس گوگل پیکسل استند (Pixel Stand) نیز مشکلات متعدد دارد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | گوگل

گوگل برای پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال که تازه امسال از شارژ بی سیم پشتیبانی کرذند، یک شارژر وایرلس ویژه تولید کرد که پیکسل استند (Pixel Stand) نام داشت. این شارژر وایرلس از جمله گران ترین شارژر وایرلس های بازار است و می خواهد علاوه بر یک شارژر وایرلس سریع بودن، ویژگی های دیگری را نیز به موبایل شما اضافه کند. حالا اما به گوش می رسد که شارژر وایرلس گوگل پیکسل استند (Pixel Stand) نیز مشکلات متعدد دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

پیکسل استند

پیکسل استند

پیکسل استند چند ویژگی خوب دارد. یکی از آن ها می توان همان شارژر سریع دانست که در تست ها عنوان می شود با شارژ سریع سیمی تفاوت زیادی ندارد. برتری دیگر را می توان حالت ویژه ای دانست که وقتی پیکسل را روی پیکسل استند قرار می دهید، روی نمایشگر دیده می شود و به شما کمک می کند که مثلا با گوگل اسیستنت بهتر ارتباط بگیرید یا نوتیفیکیشن ها روی نمایشگر دستگاه نمایش داده شود.

هم این ویژگی ها خوب هستند اما به شرطی که محقق شوند نه اینکه به شکل غیر قابل اعتمادی همیشه شما را در شک قرار دهد. مثلا تعداد زیادی از کاربران گزارش کرده اند که نوتیفیکیشن ها گاها نمایش داده نمی شوند. این مشکل بزرگی است، وقتی شما به دستگاه اعتماد کرده اید و مثلا منتظر یک نوتیفیکیشن مهم هستید، این نوتیفیکیشن بیاید و نبینید!

از دیگر مشکل ها که می تواند عذاب دهنده باشد این است که گاهی پیکسل ۳ با پیکسل استند به صورت سریع شارژ نمی شود، گاهی می شود اما پس از مدتی به حالت شارژ عادی تبدیل می شود. هر چند که گوگل عنوان کرده از این مشکل آگاه است و در حال بررسی آن هستند اما سوالی که اینجاست این است که چرا محصولات سخت افزار گوگل در سال ۲۰۱۸ این همه ایراد دارند؟ نظر شما درباره عملکرد گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

باز خوبه سالی دوتا گوشی میده بیرون این همه مشکل داره
اگر بیشتر میداد چی میکرد

amer

سلام اقای عطایی شارژر سریع باتری خراب نمیکنه اگه هر روز استفاده بشه .با تشکر

Pouya

کلا گوگل خیلی مشکلات داره گوشی هاش کاش یه فکری میکردتازه خوبه کلا سالی دوتا گوشی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)