حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل نسل دوم پیکسل استند را با قیمت ۷۹ دلار معرفی کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، لوازم جانبی

در رویداد فصل پاییز گوگل، این شرکت نسل بعدی گوشی‌های شاخص پیکسل خود را با نام پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو به‌همراه شماری از جدیدترین لوازم‌جانبی شامل قاب مناسب گوشی‌ها و همچنین پیکسل استند نسل دوم برای شارژ بی‌سیم پیکسل را رونمایی کرد. شارژر وایرلس جدید می‌تواند پرچمداران جدید Pixel را سریع‌تر از نسخه اول خود شارژ کرده و چند ویژگی اضافی را ارائه دهد که در نسل پیشین موجود نبود.

نسل دوم پیکسل استند گوگل

پایه جدید گوگل پیکسل کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی است، اما دارای فن خنک‌کننده و شارژ سریع بی‌سیم 21 واتی برای پیکسل 6 و شارژ سریع 23 واتی برای پیکسل 6 پرو می‌باشد. سایر دستگاه‌های دارای استاندارد Qi را نیز می‌توان از طریق پایه جدید به‌صورت وایرلس شارژ کرد، اما توان شارژ آنها در اینصورت تنها به 15 وات محدود می‌شود.

جنس پلاستیک مورداستفاده در پیکسل استند جدید از 50 درصد پلی کربنات ساخته شده است و همچنین از 39 درصد مواد بازیافتی استفاده می‌کند. وزن آن نیز 383.6 گرم بوده و همراه با کابل USB-C به‌طول ۱.۵ متر، آداپتور برق 30W USB-C و راهنمای شروع سریع در آغاز کار ارائه می‌شود. خوشبختانه آداپتور به‌صورت پیش‌فرض در جعبه قرار داده شده است، بنابراین نیازی به هزینه بیشتر برای تهیه آداپتور اضافی نیست.

نسل دوم پیکسل استند گوگل

نسل دوم پیکسل استند گوگل

وقتی صحبت از ویژگی‌های اضافی می‌شود، Pixel Stand می‌تواند راهی جدید برای بررسی دوربین‌های Nest موجود، تنظیم دمای خانه یا کم نور شدن چراغ‌های هوشمند ارائه دهد. ویژگی‌های بسیار بیشتری وجود دارد که به شما امکان می‌دهد خانه هوشمند خود را کنترل کنید که در یک نگاه در دسترس خواهند بود.

پایه جدید گوگل پیکسل “به‌زودی” در دسترس قرار خواهد گرفت و با برچسب قیمتی 79 دلار نیز به‌فروش می‌رسد که قیمت آن دقیقا با نسخه اولیه پیکسل استند در زمان عرضه مطابق است. این محصول در رنگ سفید ارائه شده و هیچ اشاره‌ای به گزینه‌های رنگی دیگر نشده است.

نظر شما راجع‌به نسل دوم پیکسل استند گوگل برای شارژ بی‌سیم گوشی‌های پیکسل این شرکت و یا سایر دستگاه‌های سازگار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی