حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ۹ پیورویوو اوایل بهمن رسما معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، نوکیا

نوکیا ۹ تقریبا دو سال است که می خواهد ناجی رسمی نوکیا به عنوان یک پرچمدار باشد. شایعات این دستگاه آنقدر طولانی شده که از زمانی که اولین بار نام آن را شنیدیم تاکنون شرکت‌های دیگر چیزی حدود ۴ پرچمدار معرفی کرده اند. در تازه‌ترین شایعات می‌شنویم که نوکیا ۹ در نهایت تا پایان ماه جاری میلادی یا به عبارتی تا پیش از دهم بهمن رسما معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

نوکیا ۹

نوکیا ۹

اصلی‌ترین دلیل تاخیر تولید نوکیا ۹ را می‌توان در دوربین پنج گانه اصلی آن دانست. این دوربین پنجگانه که با همکاری شرکت نامدار زایس تولید خواهد شد احتمالاً در عکاسی شرایط نوری ضعیف بسیار بدرخشد.

حتماً به خاطر دارید که حدود دو هفته پیش بود که ویدیو تبلیغاتی نوکیا ۹ لو رفت. آن جا خواندیم که دوربین پنج گانه نوکیا ۹ پیورویو قرار است چه عملکردی داشته باشد؟ تا آنجا که در این ویدیو مشخص می شود جذب نور تا ۱۰ برابر بیشتر خواهد بود. همچنین فوکوس متغیر پس از ثبت عکس بسیار حالت های بیشتری خواهد داشت و این می تواند جالب باشد. اطلاعات بیشتری درباره ۵ دوربین ارایه نمی شود. اینکه آیا اپتیک های متفاوتی دارد یا نه؟

همچنین دو ماه پیش خواندیم که نوکیا ۹ (Nokia 9) با دوربین پنج گانه، اسنپدراگون ۸۴۵ و بدون جک ۳.۵ میلی متری صدا و ناچ ارایه خواهد شد.

فکر می کنید نوکیا بتواند بالاخره یک پرچمدار راستین تولید کند؟ البته ما می دانیم که نوکیا ۹ پیورویو (Nokia 9 Pureview) با چیپست اسنپدارگون ۸۴۵ ارایه می شود و جالب این که اولین پرچمدار در پروژه اندروید وان (Android One) است. این جز معدود دفعاتی است که این اتفاق می افتد و می تواند جالب باشد. چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ اما برای این پرچمدار نمی تواند دوست داشتنی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

تو چیپست عقبه وگرنه با اندروید وان و دوربین پنجگانه جالبه

mostafa3

دوربینش فقط واسه تبلیغات هست در عمل هیچی نیست

Alif16

شما از کجا فهمیدی که خوب نیست دوربینش طالع بین هستی یا جادوگر به ما هم از این طالعها یاد بده

Ashiba

من هنوز تو کتم نمیره اگه بخواد اسنپ دراگون ۸۴۵ بزاره یا گوشی حاشیه داشته باشه اونم از پرچمدار بودنش بگذریم به قول نویسنده میخواد ناجی شرکت نوکیا باشه

علی شیخ زاده

همه نگاها ب سمت دوربین این گوشیه امیدوارم رو سفید بیرون بیاد و نام نوکیا رو زنده کنه

mohammad70

با سلام خدمت دوستان شک نکنید این گوشی فوق العاده هست در جواب دوستان باید بگم نوکیا در حال نابودی نیست که این گوشی ناجی باشه براش همین الان هم جزو 10 برند محبوب گوشی هست فقط تو گوشی های نوکیا تکنولوژی پیور ویو و پیور موشن کم بود که داره اضافه میشه استفاده از سی پی یوی قدیمی نقطه ضعف هست ولی این گوشی دوربین محور هست اگه در حد گوشی های لومیا باشه از لحاظ دوربین انتخاب خوبی برا طرفدارهای این برند فنلاندی هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)