حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظاهر جدید توییتر را می پسندید؟

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

اگر از کاربران توییتر باشید حتما بنر سمت راست و بالای صفحه اصلی توییتر خود را دیده اید که با کلیک کردن روی آن به ظاهر جدید توییتر بروید. تغییرات متفاوتی در این ظاهر جدید توییتر می بینیم و این باعث شد که بخواهم از شما بپرسم که آیا ظاهر جدید توییتر را می پسندید؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طراحی جدید توییتر

طراحی جدید توییتر

در رابط کاربری جدید توییتر شاهد بازتر شدن المان هستیم و این یعنی توییتر دسکتاپ به سمت “Touch Friendly” تر شدن پیش رفته است. در حقیقت با افزایش رزلوشن ها و سخت شدن لمس گزینه های نزدیک بهم، توییتر تصمیم می گیرد که فضای بازتر و راحت‌تری را داشته باشد.

همچنین منوی تنظیمات وقتی روی پروفایل خود کلیک می کنید به صورت کشویی از سمت راست باز می شود. گزینه Data Saver هم وجود دارد و وقتی آن را روشن می کنید عکس ها و ویدیوها تا پیش از تپ کردن روی آن ها لود نمی شوند.

ستون های مورد نمایش درون توییتر دسکتاپ از ۳ به ۲ کاهش پیدا کرده است و ظاهر ساده تری را برای کاربران جدید ارایه می کند که موضوع مهمی است. بخش پیام های مستقیم یا Direct Message توییتر نیز بازطراحی بهتری را تجربه می کند.

نظر شما چیست؟ در رای گیری پایین نظر خود را به ما درباره طراحی جدید توییتر بگویید. راستی اصلا کاربر توییتر هستید؟ بیشتر روی نرم افزار موبایل یا دسکتاپ؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

تغییرات فقط برای نسخه دسکتاپه؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)