حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گردوشکستن با ردمی نوت ۷ مقاومت شیشه گوریلا گلس ۵ را نشان می دهد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، شیائومی، مقاومت

در فرهنگ ما به این مغلطه ها می گویند، معرکه گیری! هر چند این معرکه گیری ها به احتمال زیاد زیر دست JerryRigEverything به زودی امتحان خواهد شد اما در حال حاضر گردوشکستن با ردمی نوت ۷ مقاومت شیشه گوریلا گلس ۵ را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم و ویدیو این معرکه گیری ها را ببینیم.

دیروز بود که پیش از معرفی رسمی شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۶۰ با قیمت ۱۵۰ دلار، شاهد این بودیم که تست مقاومت شیائومی ردمی ۷ (Redmi 7) پیش از معرفی رسمی، منتشر شد، در حقیقت یک معرکه گیری بود که حالا یک معرکه گیری طنزطور را شاهد هستیم. اجازه بدهید این ویدیو را با هم ببینیم:

 

در این ویدیو مردی با کلاه‌گیس هویج‌طور (!) با ردمی نوت ۷ خود گردو می شکند و احتمالا به غیبت خود می پردازند! گفته می شود این موبایل ۱۵۰ دلاری با شیشه گوریلاگلس نسل ۵ ارایه شده که تحسین برانگیز است اما به این صورت نیست که فکر کنید در مقابل زمین خوردن یا خراشیدگی سطح ۶ به بالا مقاوم تر باشد!

به هر صورت حتما به زودی تست مقاومت ردمی نوت ۷ را می بینیم. همچنان این دستگاه بسیار بسیار ارزشمند است اما معرکه‌گیری ها به نوعی انگار شبیه به عوام‌فریبی به نظر می رسد. نظر شما چیست؟

شیائومی ردمی نوت ۷

شیائومی ردمی نوت ۷ (Redmi Note 7) با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و اسنپدراگون ۶۶۰ با قیمت ۱۵۰ دلار رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

شیائومی ساله قبل یک تلویزیون تبلیغ میکرد که یک مرد عصبانی داشت به پنل نمایشگرش لگد میزد اما تلویزیون اصلا تغییری تو نمایشگرش بوجود نیومد
امسالم این گوشیرو بااین امکان نشون داد واقعا جالبه
اما من منتظرم که JerryRigEverything ام این تست ها رو انجام بده چون اصلا اعتمادی به چینی های شعبده باز نیست

Alif16

گوشی دست مرد چینیه اعتمادی نیست بهش

chalton

اون موقع که مد نبود اس 6 گردو هاشو شکوند.

MohammadFarhaadi

البته قطعا این گردوها از مدل پوست کاغذی هستن که خیلی راحت شکسته میشن و رنگ روشن و تقریبا گرد کامل و بزرگ هستن.این گردوها رو میشه راحت با فشار دو انگشت شکست یا باز کرد.ولی خوب اینکه کلا زد پودرش کرد یه خورده جالب بود و مشخصه گوشیه محکمیه.شاید یه خورده ای از بقیه همرده هاش محکمتر باشه ولی نه خیلی زیاد که غیرمعقول باهاش بکنی نهایت ده بیست درصد مقاومتر البته اگر تقش درنیاد که کلا کلک بوده.اابته خداییش شیائومی از همه نظر عالیه و تبلیغ دروغ ازش ندیدم مثل یه سری برندا که کلک تو ذاتشونه.نباید اینقد احمق باشن بیان اینطور نشون بدن بعد دو روز دیگه بخاطر این ویدیو هم که شده جری اوری سینگ بیاد گوشی رو لت وپار کنه و به همه دنیا نشون بده!به هر حال حتما اینکار رو کردن و ازش مطمئن بودن.

علی شیخ زاده

تبلیغ محض.
حالا این خوبه یادمه تبلیغ اوکیتل با دریل انجام میشد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)