حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل منعطف سامسونگ دو باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری دارد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در ترنجی خواندیم که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری برای نسخه 5G گلکسی اس ۱۰ در نظر گرفته شده است و حالا خبر جذاب دیگری می رسد که می گوید موبایل منعطف سامسونگ دو باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صجبت کنیم.

موبایل منعطف سامسونگ

موبایل منعطف سامسونگ

تا پیش از این در ترنجی دیدیم که باتری Oppo R17 Pro حجم ۳۷۰۰ میلی آمپری دارد که در دو بخش ۱۸۵۰ میلی آمپری طراحی شده و با شارژر ۵۰ واتی اوپو و فناوری شارژ سریع VOOC تنها در ۱۰ دقیقه تا ۴۰ درصد شارژ می شود! تحسین برانگیز است!

اینجا اما کاملا قابل پیش بینی است یک دستگاه منعطف که از وسط به دو بخش تامی‌شود، دو باتری در دو بخش دستگاه جای بگیرند. اینجا به گوش می ردس که موبایل منعطف سامسونگ دو باتری ۳۱۰۰ میلی آمپری دارد و در مجموع یک باتری ۶۲۰۰ برای این موبایل منعطف سامسونگ که احتمالا نام آن گلکسی F باشد، استفاده می شود.

به نظر می رسد سامسونگ سال ۲۰۱۹ را با باتری های حجیم تر از قبل آغاز خواهد کرد و راهبرد این شرکت احتمالا ایجاد یک فاکتور تمایز بین خود و دیگر شرکت ها با ارایه عمر باتری قابل توجه است. دیروز بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ تایید کرد که موبایل منعطف خود را نیمه اول سال ۲۰۱۹ ارایه می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید عمر باتری این دستگاه ها افزایش خواهد داشت یا به دلیل نیازمند بودن به انرژی بیشتر، شاهد افزایش حجم باتری هستیم؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

در سال جدید سامسونگ به کل داره سیاستش رو عوض میکنه،امسال سال سامسونگه،اس 10،گوشی منعطف،نوت 10, فکر کنم برای کل برندهای دیگه همین سه مدل بس باشه.

Peiman

؟ فکر می کنید عمر باتری این دستگاه ها افزایش خواهد داشت یا به دلیل نیازمند بودن به انرژی بیشتر، شاهد افزایش حجم باتری هستیم؟

به نظر من جفتش

علی شیخ زاده

تا زمانی که فناوری باتری ها تغییری نکنه هرچه جلوتر بریم و قدرت گوشی ها بیشتر بشه افزایش حجم باتری تاثیر آنچنانی نداره ولی بی تاثیر هم نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)