حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک لنوو Z5 Pro GT با اسنپدراگون ۸۵۵ در Geekbench‌ منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | بنچمارک، لنوو

با انتشار بنچمارک های اکسپریا ایکس زد ۴ با اسنپدراگون ۸۵۵ این سوال پیش آمد که آیا این قدرت دیده شده در دو بنچارک معروف Antutu و Geekbench به دلیل قدرت چیپست کوالکام است، سونی فوق العاده ظاهر شده یا چیزی در این بین اشتباه است؟ امشب بنچمارک لنوو Z5 Pro GT با اسنپدراگون ۸۵۵ در Geekbench‌ منتشر شده که با هم آن را بررسی می کنیم تا به پاسخ سوال خود نزدیکتر شویم، با ترنجی همراه باشید.

ابتدا چهار روز پیش بود که بنچمارک اسنپدراگون ۸۵۵ در GeekBench منتشر شد و یک امتیاز قابل انتظار اما کمتر از آن چیزی که همین چیپست روی اکسپریا ایکس زد ۴ ثبت کرده بود را دیدیم. سپس بنچمارک گلکسی اس ۱۰ در Geekbech لو رفت که به نظر من قطعا آن بنچمارک اشتباه است چون حتی بنچمارک اسنپدراگون ۸۴۵ نیز از آن بالاتر است و در نهایت شیائومی می 9 با اسنپدراگون 855 در بنچمارک GeekBench دیده شد که آن هم امتیاز معقول حدود ۱۱ هزار را در بخش چند هسته ای ثبت کرد.

بنچمارک لنوو Z5 Pro GT

بنچمارک لنوو Z5 Pro GT

بنچمارک لنوو Z5 Pro GT اما امتیاز کمتر از حد انتظار را از اسنپدراگون ۸۵۵ نشان می دهد. به این ترتیب همچنان بنچمارک اکسپریا ایکس زد ۴ در بالاترین حد با چپیست اسنپدراگون ۸۵۵ است. اگر به یاد داشته باشید در ترنجی خواندیم که حافظه UFS 3.0 و رم LPDDR5 دلیل امتیازات خیره کننده بنچمارک اکسپریا ایکس زد ۴ است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید قدرت چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ چقدر است؟ این اختلاف بین امتیاز ۱۰ هزار تا حدود ۱۳ هزار در بخش چند هسته و اختلاف کمتر در بخش تک هسته ای ناشی از چیست؟ باید صبر کرد تا پرچمدارهای برندهای مدعی با اسنپدراگون ۸۵۵ رسما معرفی شوند و سپس درباره آن صحبت کرد.

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

ولی چیزی که مشخصه امتیاز تک هسته ای حدود ۳۰۰۰تا ۳۵۰۰ و چند هسته ای ۱۰۰۰۰تا ۱۲۰۰۰خواهد بود من هنوز به بنچمارک سونی مشکوکم

CAPCOM

این یعنی هسته ی اضافه که با عقل جور در نمیاد

Vahid

اینکه بعضی ها اعتقاد دارن با امدن برندهای چینی و کم شدن قیمت ها تاثیر داشتن درسته
ولی واقعا
برندهای نظیر
اوپو
میزو
و از این دست ب نظرم کاش هیچ وقت نبودن و ظهور نمیکردن

amer

این هم جلوی امتیاز13000دراگون اتشین خاکستر شد بعدی لطفا…xz4یه چیز دیگست

amer

این سونی شک نکنید ابتکاری و نواوری تو گوشی xz4به خرج داده که این امتیاز 13000بدست اورده.

CAPCOM

من میگم سونی cpu رو اوور کلاک کرده و از سیستم خنک کاری استفاده کرده اگه دقت کرده باشید ابعاد گوشی ام زیاد بود من این احتمال رو میدم

Milad7

اینکه یه مقدار جزئی از اگزینوس 9810 قوی تره.فکر نکنم درست باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)