حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه کنفرانس سامسونگ CES 2019 در ۹ دقیقه

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | CES 2019، سامسونگ، شایعات

کنفرانس CES 2019 سامسونگ هر چند به پرهیجانی کنفرانس های MWC یا IFA و یا کنفرانس‌های مجزای این شرکت که در آن موبایل معرفی می کند، پرمخاطب و پرهیجان نباشد اما آن ها با وعده تولید و اولین موبایل 5G و چند خبر مربوط به موبایل در ابتدای کنفرانس، کمی آن را داغ‌تر کردند. در ادامه با هم خلاصه کنفرانس سامسونگ CES 2019 در ۹ دقیقه را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

سامسونگ کنفرانس CES 2019 خود را با صحبت پیرامون 5G آغاز کرد و رسما وعده داد که در نیمه اول سال ۲۰۱۹ اولین موبایل 5G را ارایه می کند. از آن جا که عنوان بزرگ “اولین در جهان” در زبان آن ها جاری نشد، احتمالا منظورشان موبایل 5G سامسونگ باشد.

سامسونگ با همکاری گوگل، سرویس های گوگل مپ، جی‌میل، گوگل پلی و یوتیوب را به پلتفرم بیکسبی اضافه خواهند کرد. به این ترتیب لوازم خانگی هوشمند سامسونگ که از این دستیار هوشمند صوتی سامسونگ بهره می برند، غنی‌تر خواهند شد.

در بخش تلویزیون به نظر می رسد که سامسونگ هم دوست داشته است تلویزیونی مانند تلویزیون لول شدنی ال جی داشنه باشد! این را می گوییم چون نحوه معرفی تلویزیون 8K کوانتو‌م‌دات این شرکت که در اندازه ۸۹ اینچ به شکلی از درون استیج بیرون می آید و تداعی باز شدن تلویزیون لول شدنی ال جی را دارد! این تلویزیون سامسونگ از اینترفیس HDMI 2.1 بهره خواهد برد.

سامسونگ گستره سازگاری تلویزیون های خود را با Air Play اپل و پشتیبانی از بلندگوهای هوشمند مبتنی بر الکسا و گوگل اسیستنت در کنار بیکسبی را داشته است.

قابلیت Familiy Hub ویژگی دیگری است برای محصولات هوشمند سامسونگ از جمله یخچال این شرکت که نمایشگر دارد و شما می توانید عکس ها و چنین مواردی را از روی موبایل خود روی نمایشگر آن نمایش دهید. به راحتی دیگر نیازی نیست که کاغذ و استیکر و اینها را روی درب یخچال بزنید، فقط همین نمایشگر کافی است.

سه مورد دیگر در این کنفرانس خودنمایی می کردند. از دو لپتاپ جدید سامسونگ که یکی از آنها لپتاپ گیمینگ سامسونگ اودیسه بود، تا فناوری خودرو هوشمند و خودرو خودران و در نهایت ربات هایی که در خانه قرار است فشار خون شما را بگیرند یا کیفیت هوا را اندازه گیری کنند!

نظر شما درباره کنفرانس CES 2019 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

سامسونگ فقط در زمینه گوشیه موبایل حرف اول رو میزنه

eftekharifar

تو نمایشگر و تلویزیون هم شاید حرف اول رو نزنه، ولی قطعا یکی از بهترینهاست
همینطور توی ساخت حافظه…

کهکشان

دوست عزیز اینو بخون

تلویزیون های ۷۵ اینچی MicroLED سامسونگ رونمایی شدند
اصلی ترین جاذبه تلویزیون های میکرو ال ای دی کیفیت تصویر بالایشان است که می توانند حتی انواع اولد را کنار بزنند و مشکلات ترکیبات اورگانیک موجود در آنها را ندارند ماهیت ماژولار نمایشگرها MicroLED سامسونگ (در صورتی که به دستگاه نزدیک شوید می توانید مرز میان کاشی ها را ببینید) به شما امکان می دهند که تلویزیونی با ابعاد و نسبت تصویر دلخواه داشته باشید

اگه فکر میکنی الجی در نمایشگر اوله باید بگم اشتباه میکنی چون همه از مشکلات اولد های الجی باخبرن

سامسونگ در نمایشگر هم حرف اولو میزنه

ahmad

با پیشرو بودن میکرو ال ای دی باهاتون موافقم ولی در حال حاضر در صنعت ساخت نمایشگر های اولد بزرگ و تلوزیون ال جی با اختلاف اوله یه نگاهی به تلوزیون های c8 و b8 بندازید بدک نیس

chalton

سامسونگ به غیر دنیای موبایل تو بخش لوازم خانگی مانند یخچال و ماشین لباسشویی و تلویزیون هم حرف اول رو میزنه و انار بازار جهانی حرفم رو ثابت میکنه.

Mohammad 13759

ربات هم می خواد بزنه پرچام ریخت ما تو ایران چی میزنیم ایا چی میزنن.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)