حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه کنفرانس ال جی CES 2019 در ۹ دقیقه

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | CES 2019، ال‌جی، تماشا کنید

ال جی طبق معمول در نمایشگاه CES 2019 تمرکز ویژه ای روی لوازم خانگی خود داشت که البته با توجه به عنوان نمایشگاه و شخصیت کلی آن، همین انتظار هم می رود. در ادامه با هم خلاصه کنفرانس ال جی CES 2019 را در ۹ دقیقه خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

ال جی همانند CES 2018 مانور ویژه ای روی لوازم خانگی خود داده است. از پلتفرم هوشمند تینکیو (ThinQ) بگیرید تا تلویزیون های فوق العاده OLED و البته نسل جدید تلویزیون های ال سی دی ال جی با نام NanoCell TV نیز معرفی شدند. تلویزیون لول شدنی ال جی با نام Signature OLED TV R نیز گل سرسبد این مراسم بود. تلویزیون های OLED ال جی و برخی از تلویزیون های NanoCell آن ها از اینترفیس HDMI 2.1 پشتیبانی می کنند.

یک ویژگی بسیار مفید در لوازم خانگی ال جی به خصوص در بخش شست و شو که البته ال جی وعده گسترش آن به دیگر محصولات را هم داد، این است که دستگاه پیش از خراب شدن خودش متوجه می شود و حتی سفارش قطعه یا پیش بینی نیازمند به تعمیر بودن را می کند.

یک بخش اسمش را نبر هم ال جی در محصولات امسالش برای تولید نوشیدنی در خانه داشت که فکر می کنم از پایه ممنوع باشد برای ورود به کشور ما اما خب … آ … ورود نمی کنیم به بحث! نظر شما درباره کنفرانس ال جی CES 2019 چه بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

Life is good
البته با لوازم خانگیه الجی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)