حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی ۸ ای (Honor Play 8A) رسما معرفی شد، قیمت حدود ۱۲۰ دلار

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | آنر

هر چه بیشتر پیش می رویم موبایل های مقرون به صرفه، پرچمدارطورتر می شوند! آنر پلی ۸ ای (Honor Play 8A) رسما معرفی شده و با قیمت حدود ۱۲۰ دلار می تواند خیلی جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

دستگاهی که امروز معرفی شده است را پیش این تحت عنوان آنر پلی ۸ (Honor Play 8) در ترنجی دیده بودیم. این دستگاه امروز تحت عنوان آنر پلی ۸ ای (Honor Play 8A) رسما معرفی شده است و قیمت خیلی مناسبی دارد.

آنر پلی 8A

آنر پلی 8A

اینجا یک شباهت خاص بین یک محصول دیگر از شیائومی با این محصول جدید آنر وجود دارد. یک هفته پیش بود که شنیدیم شیائومی می پلی (Mi Play) با چیپست مدیاتک هلیو P35 و قیمت ۱۶۵ دلار رسما معرفی شد.

اینجا در آنر پلی 8A هم چیپست مدیاتک هلیو پی ۳۵ (Helio P35) در قلب دستگاه می تپد و در دستگاه شیائومی هم همینطور. حتما در نام این دو دستگاه عبارت “Play” را هم می بینید، به هر حال یک شباهت جالب اینجا وجود دارد.

نمونه آنر برای اینکه حدودا 30٪ ارزان تر از نمونه شیائومی باشد، حسگر اثرانگشت و دوربین دوم را حذف کرده است. جنس بدنه پلاستیکی و فریم آلومینیومی برای آنر پلی ۸ ای (Honor Play 8A) انتخاب شده و روی قاب پشتی یک نوار در برگیرنده دوربین و فلاش، این دستگاه را خاص تر می کند.

آنر پلی ۸ ای

آنر پلی ۸ ای

درست است که آنر پلی ۸ ای (Honor Play 8A) حسگر اثرانگشت ندارد اما دلیل نمی شود که سیستم تشخیص چهره دوبعدی هم نداشته باشد! این تشخیص چهره با دوربین سلفی انجام می شود که درون بریدگی نمایشگر قطره طور قرار انجام می شود.

دوربین سلفی Honor Play 8A رزلوشن ۸ مگاپیکسلی است و f/2.0 دارد. دوربین اصلی تکی اما ۱۳ مگاپیکسلی و با f/1.8 ارایه می شود. به نظر می رسد که در بخش دوربین یک عملکرد خوب را برای موبایلی در رده قیمتی ۱۲۰ دلاری‌ (البته این قیمت چین است) ارایه کند.

نمایشگر آنر پلی ۸ ای (Honor Play 8A) به اندازه ۶.۱ اینچ (دقیقا ۶.۰۹ اینچ) و رزلوشن HD+ ارایه می شود. همانطور که گفتیم چیپست مدیاتک هلیو پی ۳۵ با مدل عددی MT6765 که معماری ۱۲ نانومتری دارد و هشت هسته Cortex-A53 در فرکانس ۲.۳ گیگاهرتز دارد. حافظه رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی خواهد بود.

نکته ای که در آنر پلی ۸ ای (Honor Play 8A) وجود دارد و مهم است، سیستم عامل اندروید ۹ و رابط کاربری EMUI 9.0 برای آن ارایه می شود. باتری این دستگاه ۳۰۲۰ میلی آمپر است و شارژر ۱۰ واتی دارد. آنر ترجیح داده تا پورت USB C را به پایین رده ترین دستگاه خود بیاورد و این خبر خوبی است.

نظر شما چیست؟ آنر پلی ۸ ای (Honor Play 8A) را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
vahid abedi

قیمت بسیار مناسب در کنار کانفینگ مناسب.
در ضمن قبل شیاوومی هواوی یک موبایل با نام پلی قبل تر تولید کرده بود تحت عنوان honor play

ehsan1102000

نبود سنسور اثر انگشت این روزا جالب نیس

majidbolhasani

دیگه آقا احسان کدوم شرکتی با قیمت ۱۲۰ دلار هیچ شرکتی نمیاد اثر انگشت بزاره روی گوشی ۱۲۰ دلاری یا اگر هم بزاره حافظه رم و روم رو کم میکنه یا سنسورها رو به یکی دوتا محدود میکنه یا اینکه از پردازنده ضعیف تری استفاده میکنه.قیمت بین المللی و خرید تعداد بالا هر یک عدد سنسور اثر انگشت الان یعنی سال ۲۰۱۸_۲۰۱۹ برابر با ۲۵ دلار یعنی بیش از ۲۵۰ هزار تومن با قیمت دلار در کشور ما هستش دیگه خودت بثیه منظورم رو بگیر.

علی شیخ زاده

قیمت و مشخصات بسیار جالبی داره ولی ای کاش اثر انگشت هم اضافه میکرد و قیمتشم لحاظ میکرد مگه چقدر هزینه داره

majidbolhasani

اگر اثر انگشت و بدنه فلزی هم داشت واقعا میتونست بهترین گوشی مابین میان رده و پایین رده ها بشه.البته الان با ۱۲۰ دلار و دلار ۱۱ هزارتومنی یعنی ۱/۳۰۰/۰۰۰ تومن خداییش جای هیچ شک و تردید رو نزاشته و اینکه با ۱۳۰۰ تومن بتونیم گوشی با صفحه نمایش شبیه infinityهای سامسونگ و … داشته باشیم و دوربین خوب و رم ۳ یا ۴ گیگ و و روم ۳۲ یا ۶۴ گیگ و رزولویشن اچ دی پلاس و باطری تقریبا قدرتمند دیگه میشه گفت با این قیمت بیست بیسته.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)