حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون 8K OLED ال جی با صدای یکپارچه با نمایشگر رسما معرفی شد | CES2019

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | CES 2019، ال‌جی

می دانستیم که ال جی می خواهد در نمایشگاه CES 2019 پنل نمایشگر با صدای یکپارچه با نمایشگر را ارایه کند. ال جی تلویزیون های جدید معرفی کرده است که در بین آن ها تلویزیون 8K OLED ال جی با صدای یکپارچه با نمایشگر می تواند خیلی جذاب باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

تلویزیون جذاب ما یعنی تلویزیون 8K OLED ال جی با صدای یکپارچه با نمایشگر هنوز به تصویر کشیده نشده است اما چیزی که می دانیم صدای 3.2.2 کاناله دالبی اتموس ارایه می کند و شما را از خریدن بلندگوی جداگانه بی نیاز می کند. هنوز درباره این تلویزیون اطلاعات زیادی نداریم کلیت آن همین است خواندید.

چیزی که به عنوان تصویر اصلی مطلب و تصویر بعدی می بینید، تلویزیون ۶۵ اینچی 8K OLED و یک تلویزیون ۶۵ اینچی 4K OLED است. پنل 4K OLED ال جی سریع ترین پاسخ دهی به تصویر را داشته باشد که فقط ۳.۵ ثانیه است. این تلویزیون برای بازی و تماشای فوتبال یا به صورت کلی صحنه های پرتحرک واقعا جذاب است.

تلویزیون ال جی

تلویزیون ال جی

پنل های نمایشگر دیگری نیز از سونی ال جی در CES 2019 معرفی شده است که ما فعلا تصویری از آن نداریم. یک پنل OLED شفاف ۱۲.۳ اینچی، پنل OLED پلاستیکی برای اطلاعات مرکزی، نمایشگر ۲۷ اینچی 4K که با پورت USB C، یک نمایشگر ۲۷ اینچی 4K از نوع پنل پشتی اکسید (Oxide backplane) و حاشیه نمایشگر فقط ۲.۷ میلی متری در تمام لبه ها و در نهایت یک نمایشگر 4K به اندازه ۱۳.۳ اینچی کم مصرف ۲.۸ واتی ایده آل برای استفاده در لپتاپ هاست.

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد ال جی در بخش تولید نمایشگر دست‌آوردهای خوبی را به CES 2019 آورده است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

درسته که میگن این صدای یکپارچه با نمایشگر کیفیتش فعلا به رسایی بلندگو نیست؟
البته کلی گفتم نه واسه این تلویزیون فقط…

MOAZEZ

بررسی تلویزیون a1e و a9f سونی رو بخونی تو همش از صدای خارق العاده حرف زدن و لذت بردن ازش

MOAZEZ

خوبه حالا دوسال بعد از سونی رسید به این تکنولوژی

CAPCOM

LG بعنوان اولین شرکتی که پنل باکیفیت ips رو تولید کرد و همیشه در صنعت ساخت تلویزیون پیشرو و یکه تاز بوده مخصوصا پنل اولدش انقلابی در این صنعت بود واقعا الجی در این مورد عالی عمل کرده بخصوص سیستم عامل web os که خیلی روان و پر سرعت روی تلویزیون اجرا میشه
Excellent بر الجی دیسپلی

ahmad

ال جی تو این بخش بی رقیبه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)