حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصمیم ال جی برای ارائه سرویس های اشتراکی از تلويزيون‌های این شرکت شروع می‌شود

نوشته

9 ماه قبل | بدون دیدگاه | ال‌جی، تلویزیون

این روزها که تبلیغات و سرویس‌های اشتراکی در هر گوشه و کنار فضای دیجیتال نفوذ کرده‌اند، حداقل هنگام استفاده از وسایلمان از آن مزاحمت‌ها در امان بودیم. حالا به نظر می‌رسد حتی آن پناهگاه امن ممکن است زمانی که ال‌جی شروع به اجرای استراتژی تجاری جدید خود کند، از بین برود. برند کره‌ای LG تصمیم به ارائه سرویس‌های اشتراکی در لوازم خانگی خود دارد. این تصمیم ال جی برای ارائه سرویس های اشتراکی از تلويزيون‌های این شرکت شروع می‌شود.

تصمیم ال جی برای ارائه سرویس های اشتراکی

ال جی به عنوان بخشی از ابتکارش برای افزایش درآمد سالانه جهانی خود از 51 میلیارد دلار به تقریباً 79 میلیارد دلار تا سال 2030، قصد دارد فرصت‌های تبلیغات و سرویس‌های اشتراکی تلویزیون‌ها و لوازم خانگی خود را بررسی کند.

ویلیام چو، مدیرعامل ال‌جی اعلام کرد که این شرکت قصد دارد به یک شرکت “راه‌حل زندگی هوشمند” تبدیل شود.

قرارداد ال جی و اپل برای فروش آیفون

طبق گزارش‌ها، این غول فناوری می‌خواهد ماموریت جدیدش را با تنوع بخشیدن به سبد کسب‌وکار خود و ایجاد کسب‌وکاری با محوریت «تعامل مشتری» انجام دهد.

در بیانیه رسمی این شرکت آمده:

ال جی به دنبال چشم انداز جسورانه خود برای جهش رو به جلو و تبديل شدن به یک شرکت راه حل زندگی هوشمند است. به جای اینکه بر موقعیت فعلی خود به عنوان بهترین برند لوازم خانگی که محصولات باکیفیت ارائه می دهد، تکیه کند؛ شرکتی باشد که فضاها و تجربیات مختلف مشتریان را به هم متصل و گسترش می‌دهد. ما با ابداع روش کار و برقراری ارتباط برای رسیدن به این هدف، ال‌جی کاملاً جدید ایجاد خواهیم کرد.

استراتژی رشد جدید ال‌جی ظاهراً به شکل «مدل کسب‌وکار خدمات مبتنی بر پلت‌فرم است که به طور مداوم سودهایی مانند محتوا و خدمات، اشتراک‌ها و راه‌حل‌ها را ایجاد می‌کند».

اولین محصولی که ال‌جی را به حرکت به سمت ابتکار خود تبدیل می‌کند، تلویزیون‌های آن خواهند بود که انتظار می‌رود تا قبل از پایان سال میلادی جاری این اتفاق بیفتد. این منجر به تغییر در سیستم عامل webOS یعنی قلب تلویزیون‌های این شرکت می شود، که به ال جی اجازه می دهد «محتوا، خدمات و تبلیغات» را در سراسر محصولات خود گسترش دهد.

با این حال، ال‌جی این نگاه را فقط به تلویزیون‌های خودش محدود نمی‌کند. همچنین به دنبال ارائه این نسخه جدید از webOS به دیگر برندهای تلویزیون است. علاوه بر این، این شرکت همچنین می‌خواهد که webOS در سایر محصولات غیر تلویزیونی ال جی و تا ۵ سال آینده استفاده شود.

در مورد اشتراک‌ها، به نظر می‌رسد که شرکت ThinQ UP را در نظر دارد. طبق بیانیه مطبوعاتی، “هدف تکامل بیشتر لوازم ال‌جی با ThinQ UP است. این عملکردهایی را که مشتریان حتی پس از خرید به آن نیاز دارند ارتقا می‌دهند و به پلتفرم «خانه به‌عنوان سرویس» تبدیل می‌شوند که ترکیبی از شخصی‌سازی، اشتراک‌ها و خدمات خانه هوشمند است.”

ال جی معتقد است این استراتژی به این شرکت کمک می کند تا به رشد خود ادامه دهد. اما باید دید مشتریان چه واکنشی نسبت به این تغییرات نشان خواهند داد.

هنوز دقیقا مشخص نیست که ال‌جی می‌خواهد پلت‌فرم پخش محتوای ویدیویی یا موسیقی ارائه کند یا در ازا اشتراک ماهانه تبلیغات را از تلویزیون‌های خود حذف کند یا هر دو یا هر چیز دیگری. شما چه احتمالی می‌دهید؟

نظر شما به عنوان مصرف کننده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)