حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب هوآوی پی ۳۰ لایت لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، هواوی

تا کنون درباره هوآوی پی ۳۰ و هوآوی پی ۳۰ پرو تا کنون شایعات زیادی شنیده ایم. امروز اما وقت آن است که قاب هوآوی پی ۳۰ لایت لو برود و کمی درباره نسخه ارزان قیمت خانواده هوآوی پی ۳۰ یعنی مدل لایت (Huawei P30 Lite) صحبت کنیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعاتی درباره آن بررسی کنیم.

قاب هوآوی پی ۳۰ لایت

قاب هوآوی پی ۳۰ لایت

قاب هوآوی پی ۳۰ لایت (Huawei P30 Lite) در تصویر بالا دیده می شود و اطلاعات جالبی درباره آن مشخص شده است. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی کاملا واضح است و برای قاب دوربین تصور شده که دوربین دوگانه و فلاش به صورت فراخ طور (!) قرار خواهد داشت. همانطور که می بینید، روی لبه پایین نیز جک ۳.۵ میلی متری صدا و بلندگوی تکی دو سمت پورت USB که مشخص نیست از کدام نسل است، قرار دارد.

علاوه بر قاب هوآوی پی ۳۰ لایت در یک تصویر دیگر گلس سه عضو خانواده هوآوی پی ۳۰ را می بینیم. همانطور که می بینید هوآوی پی ۳۰ لایت حتی کمی بزرگتر از هوآوی پی ۳۰ است. دلیل این است که حاشیه پایین نمایشگر و حتی سوراخ نمایشگر پی ۳۰ لایت بیشتر از هوآوی پی ۳۰ است.

خانواده هوآوی پی ۳۰

خانواده هوآوی پی ۳۰

هوآوی پی ۳۰ پرو نیز مشخصا بزرگتر از دو عضو دیگر است. موضوع قابل توجه دیگر این است که نمایشگر هوآوی پی ۳۰ پرو دو لبه خمیده خواهد داشت و مدل های عادی و لایت تخت است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی پی ۳۰ لایت می تواند دستگاه جذابی باشد و احتمالا با رقیب مستقیمش یعنی گلکسی اس ۱۰ لایت رقابت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بستگی به قیمتش داره ، اگر قیمتش مناسب باشه قطعا موفق میشه

علی شیخ زاده

من فکر نمیکنم این لایت هواوی با لایت سامسونگ یک معنی داشته باشن مگه اینکه هردو از چیپست میانرده استفاده کنن و از نظر قیمتی هم رده باشن
لایت سامسونگ که هنوز مشخص نیست اسمش چیه و دیگه اینکه احتمالا برای رقابت با آیفون ۱۰ آر طراحی شده و قیمت بالایی هم باید داشته باشه
لایت هواوی اما همیشه یک دستگاه ارزون قیمت میانرده بوده که از سری پرچمدار فقط اسمشو یدک کشیده.

علی شیخ زاده

البته سری لایت هواوی همیشه پر فروش بوده.
و این دفعه هم همینطور خواهد لود

siavash

موافقم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)