حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) در دنیای واقعی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

شایعات خانواده گلکسی ام (Galaxy M) خیلی طولانی شده و به نظر می رسد که کم کم وقت رونمایی آن است. امروز گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) در دنیای واقعی دیده شده و در ادامه آن هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ام ۲۰

گلکسی ام ۲۰

گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) احتمالا یکی از پرفروش ترین موبایل های سامسونگ در سال ۲۰۱۹ خواهد بود و دلیل را می توان در مشخصات خوب و قیمت خوب تر آن دانست. این همه شایعه هم قرار است که ذهن کاربران پرنفوذ در بین مردم عادی، یعنی افرادی چون شما که این مطالب را می خوانید، آن را پررنگ تر کند.

پس از همه شایعات و اسکرین شات ها و شنیده ها حالا نوبت به دیدن ظاهر این دستگاه است. در تصویر اصلی مطلب می بینید که بریدگی نمایشگر قطره طور یا به توصیف احتمالی سامسونگ نمایشگر Infinity V دارد. بلندگوی مکالمه نیز بالای دوربین سلفی قرار گرفته در این بریدگی نمایشگر قرار دارد و در مرز شیشه و فلز جای خوش کرده است.

یک هفته پیش بود که دیدیم بنچمارک گلکسی ام ۳۰ (Galaxy M30) با اگزینوس ۷۸۸۵ و اندروید ۸.۱ لو رفت. همچنین می دانیم که گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود. درباره عضو پایین خانواده نیز می دانیم که باتری گلکسی ام ۱۰ برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر و نمایشگر ۶ اینچ خواهد بود.

نظر شما درباره گلکسی ام ۲۰ احتمالی چیست؟ فکر می کنید حرکت صحیحی از سامسونگ است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

چه ناچ قطره ای قشنگی 👌
خیلی زیبا تر از سوراخ نمایشگر و ناچ عریضه

Peiman

هر کسی نظر و سلیقه خودشو داره
از نظر من سوراخ نمایشگر بهتره

علی شیخ زاده

بله پیمان جان موافقم بنده هم طبق سلیقه خودم نظر دادم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)