حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل 5G ال جی تحت نام جدیدی و زودتر از موعد ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | ال‌جی، شایعات

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم ال جی جی ۸ اولین موبایل 5G ال جی نخواهد بود. این در حالی است که چهار ماه پیش در ترنجی خواندیم که ال جی اولین موبایل 5G را با همکاری Sprint در نیمه اول سال ۲۰۱۹ به امریکا خواهد برد. امروز خبر می رسد که موبایل 5G ال جی تحت نام جدیدی و زودتر از موعد ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

ال جی موبایل

ال جی موبایل

ال جی موبایل به تازگی مدیر خود را عوض کرده و این در حالی است که آن ها در آستانه ارایه پرچمدار ۲۰۱۹ خود بوده و برهه عجیبی است. به نظر می رسد که ال جی جی ۸ نه در نسخه اصلی و در نسخه ویژه ای شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد. احتمالا ال جی جی ۸ جایی حدود نمایشگاه MWC 2019 حال یا درون نمایشگاه یا قبل و بعد آن ها معرفی خواهد شد.

در ترنجی خواندیم که احتمالا اولین موبایل 5G ال جی در خانواده LG V معرفی خواهد شد حالا اما به نظر می رسد که باید منتظر یک خانواده جدید و یک برندینگ جدید برای موبایل 5G ال جی باشیم. این به ال جی کمک می کند تا یک شروع دوباره قوی داشته باشد و بازار موبایل های 5G یعنی بازاری که اعتقاد دارد می تواند فروش بیشتری را کسب کند.

هنوز درباره اینکه دقیقا چه دستگاهی یا چه نامی برای موبایل 5G ال جی در نظر گرفته خواهد شد مشخص نیست اما یک ماه پیش بود که نام تجاری ال جی وی ۵۰ تا ال جی وی ۹۰ توسط ال جی ثبت شدند. همچنین همان روزها بود که حق اختراع دوربین ۱۶ تایی ال جی با آینه روی قاب پشتی را دیدیم. البته که نباید احتمال ارایه 5G در موبایل منعطف ال جی که احتمالا با نام های  ال جی فلکس ، ال جی Foldi و ال جی دوپلکس ارایه خواهد شد، عرضه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید راهبرد ال جی موبایل برای سال ۲۰۱۹ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

حدود ۱ ماه پیش یادمه در پستی که مربوط به اکسپریا ایکس زد ۴ بود گفته بودم احتمال داره ال‌جی سری جی و سری وی رو تحت نام جدید باهم ترکیب کنه و در کنار گوشی های منعطفش( فلکس ، فولدی و دوپلکس ) در سال ۲۰۱۹ دو پرچمدار عرضه کنه. از اون جایی که به نظر نمیرسه ال‌جی در نمایشگاه CES 2019 از گوشی منعطفش پرده برداری کنه و در نمایشگاه MWC هم پرچمدار معرفی نمیکنه، پس به احتمال قوی اواخر اسفند یا اوایل فروردین ( در بازه ی زمانی بین کنفرانس سامسونگ و هواوی ، کنفرانس ال‌جی خواهد بود و از پرچمدارش با پشتیبانی از شبکه ی 5G رونمایی خواهد کرد) .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)