حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۱۰ با نمایشگر ۶ اینچی آغازی بر بزرگتر شدن پایین رده های سامسونگ خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ

دیروز بود که در ترنجی خواندیم باتری گلکسی ام ۱۰ برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود. امشب اما می شنویم که گلکسی ام ۱۰ با نمایشگر ۶ اینچی آغازی بر بزرگتر شدن پایین رده های سامسونگ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به شایعه جدید پیرامون پایین رده جدید سامسونگ و ببینیم آیا افزایش اندازه نمایشگر قرار است اندازه بدنه آن را نیز زیاد کند؟

اجازه بدهید با بخش مهم ترین از اندازه نمایشگر آغاز کنیم، با ابعاد گلکسی ام ۱۰ آغاز می کنیم که برابر ۱۵۵.۷ در ۷۵.۸ میلی متر خواهد بود. می دانیم که خانواده گلکسی ام جایگزین خانواده گلکسی جی (Galaxy J) خواهد بود پس مقایسه مستقیم با این خانواده باید انجام شود. ابعاد گلکسی جی ۷ به قرار ۱۵۲.۲ در ۷۸.۷ در ۷.۵ میلی متر است.

در یک مقایسه کوتاه می بینیم که گلکسی ام ۱۰ کمی بلندتر و کمی عریض تر از گلکسی جی ۷ با نمایشگر ۵.۵ اینچی است، پس از نظر ارگونومی خیلی دستگاه درشت تری نیست. بسیار خوب، حالا می رسیم به شایعه جدید که می گفت گلکسی ام ۱۰ با نمایشگر ۶ اینچی آغازی بر بزرگتر شدن پایین رده های سامسونگ خواهد بود. بله، نمایشگر ۵.۵ اینچی که پیش از این حداکثر اندازه نمایشگر خانواده گلکسی جی بود حالا به ۶ اینچ خواهد رسید و در مدل پایه خانواده گلکسی ام (Galaxy M) یعنی گلکسی ام ۱۰ استفاده خواهد شد.

با توجه به شایعه باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری به نظر می رسد که پایین رده های سامسونگ در یک شخصیت جدید ظاهر خواهند شد که نمایشگر بزرگ و باتری که از شاخصه های پایه ای خانواده گلکسی جی بود را به شکل مدرن تر ارایه می کنند.

نظر شما چیست؟ به شما شما گلکسی ام ۱۰ دستگاه جذابی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir Hossein

آقای عطایی
گویا دستور فیلترینگ اینستاگرام صادر شده؟
صحت داره این خبر؟

godbeest

ای بابا من بالاخره تونستم اضافه بشم به ترنجی
سینا خان وای به حالت ببینم از ال جی بد بگی یا کمتراز ال جی خبر بزنی
ما طرفداران ارتش ال جی در این وب سایت با ناحقی ها مقابله خواهیم کرد .

Pouya

😂یا خدا

علی شیخ زاده

شما همون الجی گاد نیستی؟😃

علی شیخ زاده

این میانرده و پایین رده های سامسونگ قرار نیست معرفی بشن انگار.
فقط خبرشون میاد مرتب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)