حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

باتری گلکسی ام ۱۰ برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

آنطور که به نظر می رسد خانواده گلکسی ام (Galaxy M) قرار است باتری های خوبی داشته باشند. یک هفته پیش درباره باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) خواندیم و حالا می گویند که باتری گلکسی ام ۱۰ برابر ۳۴۰۰ میلی آمپر خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره بیشتر صحبت کنیم.

سامسونگ لوگو

سامسونگ

در شایعه جدید پیرامون گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) می شنویم که باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری برای آن محتمل است. برای مقایسه خانواده گلکسی J را داریم که حجم بهترین مدل های آن نیز به این عدد نمی رسید. مشخصا این حجم باتری می تواند عمر باتری راضی کننده ای ارایه کند.

چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ در قلب این دستگاه خواهد تپید. مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چه زمانی علاقه به به روزرسانی چیپست های پایین رده و میان رده خود دارد و الان چند نسلی هست که همین چیپست ها در موبایل های مختلفی استفاده می شوند.

حافظه رم گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) برابر ۳ گیگابایت است که البته به نظر می رسد این بنچمارک مربوط به نسخه پایه نباشد. دیروز در ترنجی دیدیم که نسخه پایه گلکسی ام ۱۰ با ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی ارایه می شود و یک نسخه ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی هم دارد. عموما چینش سخت افزاری حافظه رم و حافظه داخلی نیز به صورت  ۱۶+۲ یا ۳۲+۳ گیگ است.

متاسفانه سیستم عامل گلکسی ام ۱۰ اندروید ۸.۱ است که به نظر ما یک ارایه قابل قبول نیست. عموما چینش سخت افزاری حافظه رم و حافظه داخلی نیز به صورت  ۱۶+۲ یا ۳۲+۳ گیگ است. مشخصا قیمت ۱۴۰ دلاری برای گلکسی ام ۱۰ می تواند جذاب باشد.

نظر شما درباره گلکسی ام ۱۰ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Vahid

باتریش ک با این اوصاف
میتونه جز خوبها باشه
ولی پردازنده ۷۸۷۰ دیگه باید بازنشسته بشه
مثل ۶۵۹ هواوی و یا ۴۵۰ دراگون
و چیزی ک منو متعجب میکنه چرا
a5 2017 پردازنده بهتری نسبت ب a6 داره
و قابلیتهایی داره ک نسل بعدش ازش محرومه
واقعا عجیب ترین کار شرکت سامسونگ شاید همین بوده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)