حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ادعای ارایه ۲ سال آپدیت اساسی برای پروژه اندروید وان از وب سایت گوگل حذف شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت، گوگل

پروژه اندروید وان (Android One) با هدف ارایه تجربه کاربری نزدیک تر به نظر گوگل و دریافت آپدیت های سریع تر ارایه شد. گوگل در ابتدای ارایه پروژه وعده آپدیت اساسی ۲ ساله را داد و حالا به نظر می رسد که ادعای ارایه ۲ سال آپدیت اساسی برای پروژه اندروید وان از وب سایت گوگل حذف شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

در حالی که پیش از این گوگل در وب سایت پروژه اندروید وان به صراحت اشاره به ارایه ۲ سال آپدیت اساسی داشت اما حالا اگر به این وب سایت سر بزنید به کلی آن بخش وجود ندارد.

وب سایت پروژه اندروید وان با وعده ارایه ۲ سال آپدیت نرم افزاری

وب سایت پروژه اندروید وان امروز

به گسترش پروژه اندروید وان در میان رده ها و برندهای مختلف به نظر می رسد که گوگل از ارایه ۲ سال آپدیت اساسی نرم افزاری دست شسته و احتمالا دیگر خبری از این پشتیبانی نباشد. دلیل می تواند موارد مختلفی باشد، برای مثال افزایش تعداد دستگاه های تحت این پروژه و یا تغییر سیاست کلی شاید به این تصمیم منجر شده باشد.

البته توجه داشته باشید که هنوز گوگل اطلاعیه رسمی در این زمینه منتشر نکرده است و حذف ادعای ۲ سال آپدیت اساسی برای موبایل های پروژه اندروید وان شاید یک اتفاق باشد. نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید چه اتفاقی در حال رخ دادن است؟ شانه خالی کردن از زیر ادعایی که وقت وفا به آن است می تواند برای اعتبار گوگل سنگین باشد.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

یه سوال
این پروژه تربل توی اپدیت اندروید هم تاثیر داره؟
شنیدم فقط برای اپدیتای امنیتی تاثیر میزاره
امیدی هست اپدیت اندروید سام ۳ ساله شه؟مثلا ۱۱ رم بگیرم

علی شیخ زاده

توی آپدیت دهی به نظرم اپل بی نظیره
وقتی برای آیفون ۵ اس قدیمی آپدیت میاد به اپلی ها حسودیم میشه?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)