حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر نوکیا ۹ بدون ناچ در تصاویری دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شایعات، نوکیا

نوکیا ۹ هم تبدیل شده به یکی از قدیمی ترین دستگاه ها در بازار شایعات و کم کم وقت آن است که رونمایی رسمی شود. تا کنون هر تصویری از نوکیا ۹ منتشر شده از قاب پشتی و متمرکز بر دوربین پنج گانه آن بوده است. امروز اما نمایشگر نوکیا ۹ بدون ناچ در تصاویری دیده شده که در ادامه با هم آن را مرور خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

قاب جلویی نوکیا ۹

قاب جلویی نوکیا ۹

همانطور که در این تصاویر مشخص است نوکیا ۹ (Nokia 9) با نمایشگری کم حاشیه اما بدون بریدگی نمایشگر ارایه خواهند شد. ما این را از قبل نیز می دانستیم اما در تصاویر واقعی آن را ندیده بودیم. نوکیا بر خلاف نوکیا ۸ سیروکو این جا در پرچمدار ۲۰۱۹ خود تصمیم گرفته که با نمایشگر تخت ورود کند و از نمایشگر دو لبه خمیده دوری کرده است.

مشخصات سخت افزاری نوکیا ۹ اما شاید کمی ناامیدکننده باشد چون خبری از چیپست بعدی کوالکام که این روزها با نام اسنپدراگون ۸۱۵۰ شناخته می شود، نیست و اسنپدراگون ۸۴۵ برای نوکیا ۹ احتمال داده می شود. این خوب نیست و سبب فروش پایین آن خواهد شد به خیلی حال آن که لنوو Z5 پرو GT با اسنپدراگون ۸۵۵ معرفی شده است.

حاشیه های نمایشگر نوکیا ۹ اما زیاد است و از این نظر می‌رسد خیلی پیشرو یا دلچسب ظاهر نمی شود. در حقیقت دشواری تولید دوربین پنج گانه یکی از مواردی است که سبب تاخیر عرضه نوکیا ۹ شده و در بازاری که پرچمدارهای آن هر ۶ ماه پیشرفت ویژه دارند، این تاخیرها منطقی نیست.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا ۹ چقدر پیشرفت داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ashiba

اگه جلوش این شکلی باشه که هیچ باید فاتحش رو خوند

CAPCOM

این که همش حماقته اگه نوکیا۹ این باشه که هیچ پیشرفتی نداشته و باعث شکست این شرکت در تورنمنت بزرگ بین پرچمداران مطرح خواهد شد

نیما عرفانی

نمیتونه واقعیت داشته باشه حداقل در بحث حاشیه ها . الان در میان رده هاش حداقل ۸۲، ۸۳ درصد از نمای جلو رو صفحه نمایش تشکیل میده. مطمئناً طراحی شکیل و زیباتری خواهد داشت.

Pouya

این باشه که پسرفت هم داشته ۸ سیریکو بهتر بود حالا کار ب اج و فلتش ندارم ک خیلیا خوش حالن ک فلته ولی از نظر زیبایی ۸ سیریکو خیلی بهتر بود

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)