حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو اف ۲۱ (Oppo F21) با سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | اوپو، شایعات

به صورت کلی ما درباره محصولات اوپو خیلی در ترنجی مطلبی نمی خوانیم، به خصوص شایعات محصولات آن اما این شایعه کمی متفاوت است چون درباره یک ترند جدید صحبت می کند که تا کنون در محصولات اوپو نبوده است. اوپو اف ۲۱ (Oppo F21) با سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اوپو F21

اوپو F21

این دستگاه که در نگاه اول به قاب پشتی آن یاد ال جی جی ۷ افتادم، قرار است اوپو F21 باشد. البته باید در نظر داشته باشید که درصد اعتماد به این شایعه خیلی بالا نیست اما آنقدر هم پایین نیست که اصلا در نظر نگیریدش. از طرفی اوپو آنقدر پیشرو ظاهر شده که سوار شدن روی ترندی که در حال حاضر ارایه شده برای آن بعید به نظر نمی رسد.

سوراخ نمایشگر بسیار کوچک و وسط نمایشگر اوپو اف ۲۱ (Oppo F21) که اصلا با نام آن ارتباط بر قرار نمی کنم اما به دلیل کوتاه بودنش، بهتر از دیگر نام های ال جی طور (!) است، قرار دارد. روی قاب پشتی دوربین دوگانه، فلاش و فرستنده مادون قرمز را شاهد هستیم.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر طراحی شده و این برای اوپو موضوع جدیدی نیست چون اوپو R17 پرو با آن ارایه شده است. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه بی نام و نشان که ناگهان ظاهر شده است، دستگاه بعدی اوپو است؟ فکر می کنید میان رده لوکس باشد یا پرچمدار؟ نظر شما نسبت به دو ترند سوراخ نمایشگر و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

فکر کنم ایده سوراخ نمایشگر سامسونگ ببشتر از ناچ آیفون مورد توجه قرار گرفته

CAPCOM

نامگذاریهاش افتضاحه

CAPCOM

انگار خواسته جت جنگنده بده بیرون اف ۱۴ اف ۱۶ اف ۲۱ خخخخ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)