حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری نوکیا ۳.۱ مشخص شد: ضعیف

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | تست، شایعات، عمر باتری

نوکیا ۳.۱ با یک نمایشگر IPS جدید که دارای نسبت تصویر ۱۸:۹ است ارایه می شود و می توان آن را نقطه قوت اصلی آن دانست اما از ابتدا که نام چیپست مدیاتک MT6750 را خواندیم متوجه شدیم که باتری ۲۹۹۰ میلی آمپری آن نمی تواند هیچ نقطه امیدی باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینید چطور نوکیا ۳.۱ می تواند ضعیف ترین عمر باتری این مدت را ارایه کند!

عمر باتری نوکیا ۳.۱

عمر باتری نوکیا ۳.۱

بله بله، مدت زمان مکالمه روی شبکه 3G حتی از مدت پخش ویدیو کمتر است! یعنی شما با نوکیا ۳.۱ فقط می توانید کمتر ۱۰ ساعت مکالمه کنید که رسما افتضاح است. مدت زمان وبگردی کمی بیش از ۹ ساعت است و پخش ویدیو روی مرز ۱۰ ساعت است.

مشخصا مقصر اصلی عمر باتری ضعیف نوکیا ۳.۱ را می توان چیپست غیر بهینه مدیاتک MT6570 دانست و البته تصمیم HMD برای استفاده از آن و این حد بهینه سازی ضعیف اما اوضاع وقتی وخیم تر می شود که حتی در هنگام آماده به کار نیز شما شاهد افت شدید باتری هستید و امتیاز کلی برابر ۵۶ ساعت است. حال تصور کنید میزان شارژ شدن نوکیا ۳.۱ با شارژر ۵ واتی ( ۵ ولت و ۱ آمپر) در مدت ۳۰ دقیقه تنها ۱۸ درصد است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا ۳.۱ هرگز در لیست خرید شما قرار بگیرد؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

کلا فک کنم مدیاتک گند میزنه به باتری اصلا از پردازنده هاش خوشم نمیاد

Pouya

دوستان ربطی نداره ولی یه خبری دیدم خیلی تعجب کردم چشمام گرد شد الجی میخواد پرچمدار 1800 دلاری معرفی کنه رسما خودزنی میکنه الجی باید قیمت گوشی هاشو بیاره پایین یعنی همون راهی که هواوی در ابتدای راه انجام میداد نسبت به سخت افزار ارزون تر میداد تا بهتر بفروشه الجی وضع فروشش خیلی خوب نیس بعد 1800 دلار میخواد بسازه کلا سیاست های درستی نداره البته بگم انگار فقط مال کره جنوبیه

Persiaparsi

این قدر کامنت چرت نذار بچه اولا چه جوری الجی تو کره جنویی وضع فروشش خوب نیستش !بعدشم این نسخه لاکچری مخصوص یه سری از بازارهای خاصه حتما کمپانی به این بررگی یه فکری پیش خودش کرده که این قیمتو گذاشته!

دکتر رسول آریان

باز این فن LG اومد. منتها با یک اسم جدید. تا حالا صدتا اسم عوض کردی بچه مرودشت

Dariushrd

گوشی هایی که پردازنده مدیاتک دارن آنتن دهیشون بهتر از اسنپ هاس، در عوض مدیاتک تو باتری و آپدیت خیلی افتضاحه…افت سرعتش هم تو دراز مدت بیشتره….

دکتر رسول آریان

منبع لطفا…

Dariushrd

خودم مقایسه کردم…گوشی یکی از دوستان xa1 plus با پردازنده مدیاتک هلیو p20… گوشی من xa2 با اسنپ ۶۳۰ و اکسپریا ایکس یا اسنپ ۶۵۰ … Xa1 plus تو یه نقطه کور آنتن دهی از هردو مدل اسنپ بهتر بود و رو lte بود اما اون دوتا 3g و مدام رو e سوییچ میکردن…

دکتر رسول آریان

برای بررسی آنتن دهی، معمولا مودم رو بررسی میکنن نه چیپ.
مثلا میگن این مدل مودم آنتن دهیش خوبه.
مودمی که روی چیپ ها استفاده میشه، ثابت نیست. شما ممکنه یک چیپ رو با سه مدل مودم متفاوت ببینی.

Shiral

نوکیای باتجربه…کسی فکر میکرد به این روز بیفته…سلطه بی چون چرایی داشت.
اصلا شروع مجدد نوکیا اونم با این قیمتها منطقی نبود

دکتر رسول آریان

نوکیا هیچ وقت اون نوکیای بی رقیب نمیشه. الان دست زیاده. بازار دست آسیای شرقی هست. محصول فنلاند گم میشه توی این همه برند و محصول شرقی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)