حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نقشه جدید برفی بازی PUBG با نام Vikendi معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | بازی، تماشا کنید

رمز موفقیت در به روز بودن، تنوع و تکراری نشدن است. این را توسعه دهندگان PUBG همانند کلش رویال خوب می دانند و مدام در حال تکاپو برای ارایه یک تجربه جدید هستند. نقشه جدید برفی بازی PUBG با نام Vikendi معرفی شده و این چهارمین نقشه در بازی PUBG است که برآیندی از سه نقشه قبلی خواهد بود! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نقشه برفی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds یا همان PUBG که طرفداران این بازی از مدت‌ها پیش انتظارش را می‌کشند، بالاخره در مراسم The Game Awards 2018 رونمایی شد. این نقشه که Vikendi نامیده می‌شود، با نمایش یک تریلر زیبا به طرفداران معرفی شد که بالاتر آن را می بینید.

در این تریلر یک پرنده کوچک را می‌بینیم که به‌طور تصادفی و جالبی باعث وقوع یک انفجار می‌شود. البته سازندگان تریلر به شکل هوشمندانه‌ای جزییات مختلفی از نقشه جدید پابجی را در ویدیوی خود ارائه کرده‌اند؛ مثلا مشخص است که در نقشه برفی بازی PUBG تمام محیط‌ها پوشیده از برف هستند و رودخانه‌های یخ‌زده و درختان زیاد در سراسر نقشه به چشم می‌خورند. دیو کرد، از اعضای استودیوی پابجی کورپریشن (PUBG Corporation) یکی از دعوت شدگان به مراسم TGA 2018 بود و پس از نمایش تریلر Vikendi درباره این نقشه توضیحاتی داد.

در نقشه برفی Vikendi بازی PUBG ردپا روی برف باقی می ماند!

وی همچنین گفت که یکی از خصوصیات این نقشه آن است که در آن بازیکن‌ها از خودشان ردپا به جا می‌گذارند و بدین ترتیب امکان دنبال کردن بازیکنان بوسیله یکدیگر وجود دارد. همچنین تایید شد که در این نقشه شاهد وجود اسنوموبیل (موتور برفی) و حداقل یک سلاح جدید خواهیم بود. کرد همچنین اعلام کرد که نفشه برفی Vikendi اولین نقشه ۶*۶ بازی پابجی است و از این لحاط یک نقشه متوسط محسوب می‌شود و بین نقشه‌های Sanhok و Erangel جای می‌گیرد.

Vikendi اولین نقشه ۶*۶ بازی پابجی است

نقشه برفی بازی PUBG هم‌اکنون در سرورهای آزمایشی PUBG در دسترس است و از حدود دو هفته دیگر به‌صورت کامل روی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. دارندگان کنسول‌های خانگی هم از ماه ژانویه 2019 به نقشه جدید پابجی دسترسی خواهند داشت.

ما خیلی منتظر این نقشه جدید هستیم و فعلا هم که Sanhok را بازی می کنیم. نظر شما چیست؟ منتظر نقشه جدید PUBG هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

اینکه میگه رد پا جا میمونه جالبه

mehrdad_ma

چرا به نسخه موبایلش اشاره نشده ؟ که بیشترین کاربر رو داره ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)