حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت PUBG 0.10.0 برای کاربران iOS با نقشه جدید برفی Vikendi منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | بازی

یک هفته پیش بود که نقشه جدید برفی بازی PUBG با نام Vikendi معرفی شد و سپس خواندم آپدیت نقشه برفی PUBG به نام Vikendi برای موبایل ۲۹ آذر عرضه می شود. امروز ۲۷ آذرماه می بینیم که Tencent Games یک برتری خاص به کاربران iOS خود داده و آپدیت PUBG 0.10.0 برای کاربران iOS با نقشه جدید برفی Vikendi دو روز زودتر از موعد برنامه ریزی شده، منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

نقشه برفی PUBG به نام Vikendi

نقشه برفی PUBG به نام Vikendi

در ترنجی خواندیم درباره نقشه جدید برفی پابجی گفته می شود که یکی از خصوصیات این نقشه آن است که در آن بازیکن‌ها از خودشان ردپا به جا می‌گذارند و بدین ترتیب امکان دنبال کردن بازیکنان بوسیله یکدیگر وجود دارد. همچنین تایید شد که در این نقشه شاهد وجود اسنوموبیل (موتور برفی) و حداقل یک سلاح جدید خواهیم بود. کرد همچنین اعلام کرد که نفشه برفی Vikendi اولین نقشه ۶*۶ بازی پابجی است و از این لحاط یک نقشه متوسط محسوب می‌شود و بین نقشه‌های Sanhok و Erangel جای می‌گیرد.

Vikendi اولین نقشه ۶*۶ بازی پابجی است

نقشه برفی بازی PUBG هم‌اکنون در سرورهای آزمایشی PUBG در دسترس است و از حدود دو هفته دیگر به‌صورت کامل روی رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود. دارندگان کنسول‌های خانگی هم از ماه ژانویه 2019 به نقشه جدید پابجی دسترسی خواهند داشت.

در حال حاضر نسخه آزمایشی PUBG 0.10.0 برای اندروید لو رفته است اما برای بازی کردن آن باید یک ۲ گیگابایت دیگر از حافظه داخلی خود را به آن اختصاص بدهید و موازی با نسخه غیر آزمایشی نصب کنید. هر چند دو روز دیگر تا عرضه رسمی نقشه جدید برفی Vikendi پابجی برای اندروید زمان باقی مانده و اوصیکم بالصبر.

بازی پابجی را بازی می کنید؟ کاربر iOS هستید یا اندروید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

برم به رفیقم بگم آپدیت کنه

Mohammad 13759

سلام من خیلی وقت بود پاک کرده بودم دیگه نمی ره داخل بازی ارور میده افراد تازه رو وارد بازی نمیکنه؟ و حتما میگه اکانت فیسبوک باید بزنی میشه دلیلش بگید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)