حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسبت تصویر ۱۹:۹ برای گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ پلاس با بنچمارک این دستگاه ها مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | بنچمارک، سامسونگ، شایعات

شایعات زیادی درباره خانواده گلکسی اس ۱۰ وجود دارد. از بین این شایعات موضوعی که تقریباً درباره آن قطعیت نظر بالایی وجود دارد نسبت تصویر نمایشگر این دستگاه‌ها است. با توجه به اینکه سامسونگ از سوراخ نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی در این خانواده استفاده خواهد کرد، نمایشگر این سری از پرچمدار های سامسونگ با آن نسبت تصویر عریض ‌‌‌‌‌تری نسبت به دو نسل قبلی ارائه خواهد شد. امشب اما نسبت تصویر ۱۹:۹ برای گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی اس ۱۰ پلاس با بنچمارک این دستگاه ها مشخص شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ لایت

این بنچمارک مرورگر گلکسی اس ۱۰ لایت است. در این بنچمارک رزولوشنی را می بینیم که نسبت تصویر ۱۹:۹ را نشان می دهد. جالب است که این بنچمارک ثبت شده توسط مدل سامسونگ SM-G970 امتیاز بیشتری نسبت به مدل بالاتر خود که مربوط به گلکسی اس ۱۰ پلاس است و در تصویر پایین می بینید، ثبث کرده است.

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ پلاس

بنچمارک گلکسی اس ۱۰ پلاس

در این بنچمارک موریس رزولوشنی را شاهد هستیم که نسبت تصویر ۱۹:۹ را نشان می دهد. البته یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم، مشخصات دوربین و نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ مشخص شد. آن جا عنوان می شد که برای نمایشگر خانواده گلکسی اس ۱۰ نسل جدید پنل Super AMOLED سری M9 عنوان می شود که طبق انتظار ما، نمایشگر هر سه عضو خانواده گلکسی اس ۱۰ با رزلوشن 2K+ یا همان QHD+ ارایه خواهد شد. نمایشگر گلکسی اس ۱۰ لایت ۵.۸ اینچی (برابر با گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۸) است که برخلاف دو عضو دیگر، نمایشگر آن تخت خواهد بود. همچنین نسبت تصویر آن کمی متفاوت تر و 18.5:9 است. اینجا اما کمی تفاوت به نظر می‌رسد که خیلی زیاد نیست را میتوان از آن چشم پوشید.

در مقابل نسبت تصویر ۲۱:۹ که سونی ارائه خواهد کرد، نسبت تصویر خانواده گلکسی اس ۱۰ کمی کم عرض‌تر است و با آنچه که در دنیای موبایل های هوشمند روز اتفاق می‌افتد همسو به نظر می رسد. نظر شما چیست؟ با نسبت تصویر های عریض تر از ۱۶ به ۹ به روز شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

به نظر منم 19 در 9 یا 19.5 در 9 بهترین نسبته…
21 در 9 مگر تو حالت split screen تو بقیه مواقع باعث میشه آدم پیوستگی نگاه رو از دست بده چون طول صفحه زیاده…
مورد بعدی که داره هم اینه که دیگه نمیشه به راحتی یه انگشتی کار کرد…

علی شیخ زاده

خیلی عجیبه دیگه خبری درمورد گوشی های منعطف نیست

ARMTIN

اقایی عطایی
یک منبع ژاپنی اعلام کرده سونی پرچمدار ها 2019 با سری جدید N1 معرفی میکنه
N1 premium به نمایشگر با رزولوشن (2160×4096 ) مجهز شده
پرچمدار ها جدید سونی به دوربین 4گانه و ۳ گانه مجهز شدند
https://sumahoinfo.com/post-28041

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)