حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لنوو Z5 پرو GT فراری ادیشن را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | مطالب ترنجی

دیروز بود که در ترنجی دیدیم لنوو زد ۵ پرو جی تی (Lenovo Z5 Pro GT) با اسنپدراگون ۸۵۵ در کنار ۱۲ گیگابایت رم و نسبت نمایشگر به بدنه ۹۵٪ رسما معرفی شد و پس از آن بنچمارک Antutu لنوو Z5 پرو GT با اسنپدراگون ۸۵۵ منتشر شد که با رکورد نزدیک ۳۷۰ هزار خوش درخشید. امروز اما تصویری از لنوو Z5 پرو GT فراری ادیشن منتشر شده که نسخه ویژه اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ یعنی لنوو Z5 پرو GT است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

لنوو Z5 پرو GT فراری ادیشن را در تصویر بالا می بینید. این دستگاه که از نظر طراحی لوگو فراری را روی قاب پشتی خود دارد و تفاوت ویژه دیگری را نشان نمی دهد، احتمالا بالاترین انتخاب حافظه داخلی و حافظه رم را برای لنوو زد ۵ پرو جی تی (Lenovo Z5 Pro GT) ارایه می کند. لنوو Z5 پرو GT نسخه عادی را در تصویر زیر می بینید:

لنوو Z5 پرو GT

لنوو Z5 پرو GT

ما می دانیم که اولین موبایل با اسنپدراگون ۸۵۵ یعنی لنوو زد ۵ پرو جی تی (Lenovo Z5 Pro GT) با قیمت معادل ۳۹۱ دلار به فروش خواهد رسید. مدل پایه ۶-۱۲۸ گیگابایت این قیمت و مدل ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برابر ۶۳۷ دلار است. برای یک موبایل با نسبت نمایشگر بالای ۹۵٪ به همراه جدیدترین چیپست، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و طراحی ترندی کشویی این قیمت جایی فراتر از عالی قرار می گیرد.

نظر شما درباره همکاری لنوو با فراری چیست؟ تا کنون شاهد همکاری پس از همکاری هوآوی با پورشه دیزاین، اوپو با لامبورگینی، آنر و مازراتی و وان پلاس با مک لارن حالا نوبت به همکاری لنوو با فراری است!

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

جالبه که همگی از برندهای چین هستن که با خودروسازها همکاری کردن . بعید نیست در آینده ای نزدیک شاهد همکاری شیائومی و ویوو با آئودی ، بوگاتی و دیگر برندهای مطرح باشیم! به جز هواوی پورش دیزاین که قیمت فوق العاده بالایی داره در کنار امکانات عالی و طراحی لاکچری ترکیب چرم طبیعی و شیشه و فلز ، نسخهٔ ویژه ی سایر شرکت ها ( آنر، اوپو، وان پلاس و لنوو ) قیمت های مناسب تری دارن .

mostafa3

فردا هم شرکت GTX پرچمدار جدید خودشو به نام GTX 206 sd صندوقدار معرفی می‌کنه

نیما عرفانی

برام عجیبه که بعد از گذشت 1 سالو 4 ماه از معرفی آیفون 10 ، که اپل حاشیهٔ پایین رو کلا حذف کرده بود هنوز هیچ شرکتی نتونسته حاشیه ی پایین صفحه نمایش رو کاملا پوشش بده، فقط دارن سعی میکنن حاشیه رو کمترش کنن ولی نتونستن کامل برطرف کنن. یا پتنتش هنوز به اپل اختصاص داره یا نشان از ضعف در توانایی بقیه ی برندها داره. البته در بعضی موارد شاهد حذف کامل حاشیه ی بالایی بودیم به لطف طراحی کشویی ( خشابی) یا به کار بردن صفحه نمایش دوم در قسمت پشتی برای حذف دوربین سلفی که باعث شده حاشیه ی بالارو نداشته باشه اما واقعا نمیفهمم چرا رو حاشیه ی پایین هنوز نتونستن مثل اپل عمل کنن ، شاید فرآیند خم کردن صفحه نمایش اولد در قسمت پایین مشکلات خاص خودشو داره و تکنولوژیش به اپل تعلق داره وگرنه سامسونگ و الجی که خودشون بزرگترین تولید کننده ی صفحات اولد هستن در این مورد کاره خاصی انجام ندادن ( دوستان برداشت اشتباه نکنن ، منظوم از کاره خاص صرفا در بحث حذف حاشیه ی پایینه ) .

نیما عرفانی

درسته در کارایی نقش مهمی داره و میشه گفت برای برخی افراد استفاده ازش سخت تره چون دست با فریم پایینی برخورد میکنه و بعضیا دچار حساسیت میشن و به قول شما سوایپ کردن رو میتونه مشکل کنه. اما این جزو مواردی هست که بیانگوی قدرت در نوآوری و علم یک شرکت هستش و باعث میشه یک برند بیشتر به چشم بیاد و به قول معروف قدرت خودشو به رخ بقیه بکشه . حذف حاشیه ی پایین درسته که بیشتر جنبه ی بصری و ظاهری داره اما برای یک پرچمدار که قیمتش حتی به بالای 1000 دلار میرسه ، دقت در جزئیات و چنین مواردی برای اون دست از کاربرانی که خواستار پرچمدار بی عیب و نقص هستن بیشتر نمود پیدا میکنه.

علی شیخ زاده

عجب قیمت وسوسه انگیزی داره این نسخه ۵۱۲ گیگابایت ای کاش این برند ها در ایران حضور فعال پیدا کنن.

Naranj

نسبت تصویرش ۸۸٪ هست ولی از اون طرف ضخامت ۹.۳ با وزن ۲۱۰ گرم و باتری ۳۳۰۰ با وجود پنل ۶.۴ اینچ! بنظر بنده که طراحی ناپخته ای داره.گوشی خوبه که توی همه موارد متوازن باشه نه اینکه همه چیز رو فدای یک مورد بکنه.در ضمن رابط کاربری لنوو ضعیف هست و الگوریتم دوربین هم همچنین.باقی چیزاش بماند

CAPCOM

بنظره من جنبه تبلیغاتی و بازاریابی داره و واقعا موثر خواهد بود برای افراد لاکژری

CAPCOM

واقعا عالیه یه محصول قدرتمند باکیفیت با قیمت خوب

CAPCOM

خخخخخ برند GLX ما که راحت تو جیب جا میشه میتونه با پراید سایپا همکاری کنه
پراید دیزاین ۱۳۲

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)