حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 14 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) موبایل پایین رده جدید سامسونگ در خانواده جدید گلکسی ام (Galaxy M) خواهد بود که با توجه به شایعات و اخبار پیرامون آن، شخصا پیش بینی می کنم تبدیل به یکی از پرفروش ترین موبایل های سامسونگ شود. امروز خبر می رسد که گلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و بریدگی نمایشگر قطره طور ارایه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

رندر گلکسی M20

رندر گلکسی M20

سه ماه پیش بود که در ترنجی اولین گزارش ها درباره خانواده گلکسی ام (Galaxy M) را شنیدیم. اولین بار عنوان شد که تغییر نام خانواده گلکسی On به گلکسی M و ادغام خانواده گلکسی J با گلکسی A در راه است و چند ماه بعد گزارش کمی متفاوت تر که می گفت خانواده گلکسی ام (Galaxy M) جایگزین خانواده گلکسی J، گلکسی On و گلکسی C خواهد شد. به هر صورت این ها به ما می گویند که خانواده گلکسی M در جایگاه پایین رده معرفی خواهند.

پس از این شایعه که قیمت گلکسی M20 حدود ۲۱۰ و قیمت گلکسی M10 حدود ۱۴۰ دلار خواهد بود، نظر خیلی ها درباره این دو دستگاه مثبت تر شد. برای مشخصاتی از جمله چیپست اگزینوس ۷۸۸۵ که در قلب خیلی از میان رده های سامسونگ می تپد برای گلکسی ام ۲۰ عنوان شده و حافظه رم ۳ گیگابایتی در نظر گرفته شده است. سیستم عامل اندروید ۸.۱ هر چند دلچسب نیست اما گویا سامسونگ به آن ارادت خاصی دارد! امتیاز کلی بنچمارک گیکبنچ گلکسی M20 را می توان خوب دانست و برای یک دستگاه میان رده قابل توجه است. این حدودا نصف قدرت اسنپدراگون ۸۴۵ است.

باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری برای گلکسی M20

امروز اما این رندر جدید بر اساس شایعات قبلی منتشر شده که دوربین دوگانه، حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی و بریدگی نمایشگر قطره طور را برای گلکسی ام ۲۰ به نمایش می گذارد. جذاب تر اینکه باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی آمپری برای گلکسی M20 قطعا یک عمر باتری مثال زدنی را ثبت خواهد کرد و این می تواند بزرگترین نقطه قوت این دستگاه باشد. ضخمات ۸.۸ میلی متری برای گلکسی ام ۲۰ عنوان شده که با این حجم باتری خوب است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ بتواند یک موبایل جذاب در پایین رده ارایه کند؟

اشتراک در
اطلاع از
14 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Shiral

بالاخره سامسونگ فهمید که باطری یک ملاک اصلی در فروش میباشد خصوصا باکاهش قیمت میان رده ها و رقابتی کردن اون میتونه خیلی راحت برندهای تازه ظهور را تحت شعاع قرار بده و اونها را از گوی رقابت خارج کنه.کاهش حاشیه سود و پشت ماجرا فروش بیشتر

CAPCOM

ای کاش برای پرچمداراشم از همین باطری استفاده کنه واقعا عالیه

abolfazlbt

فک نکنم واقعیت داشته باشه احتمال زیاد شایعه اس از رندرش هم معلومه

3INA

یادمه یه بار از مدیر عامل سامسونگ پرسیدن که آیا شما میتونید جایگاه تون رو به عنوان پر فروش ترین برند در آینده نیز حفظ کنید و گفته بود بله
حالا جوری شده که گوشی های میانرده سامسونگ دوباره دارند جذاب می‌شوند و احتمال اینکه علاوه بر حفظ این جایگاه می‌تونه پیشرفت خوبی هم تو فروش داشته باشه

m.b

زحمت کشید فقط یه بله گفت؟?
وقتی سوالو نوشتی گفتم الان مدیر عامله میاد یه جواب میده که بیا و ببین…?

vahid abedi

تحرکات خوبی از جانب سامسونگ دیده میشه

میشه گفت که رمز موفقیت چند ساله سامسونگ نسبت به برندهای دیگر انعطاف پذیری سریع نسبت به شرایط بازار و مدیریت عالی در بخش موبایل هستش.

دو عاملی که خیلی از برندها از اون غافل و بی نصیب هستن.

خلاصه موفقیت اتفاقی نیست

بزرگترین سرمایه یک شرکت میشه گفت مدیریت و نیروی انسانی هستش و بعد سخت افزار.

سخت افزار رو میشه خرید حتی اگر توان تولیدش نباشه اما مدیریت متخصص و نیروی انسانی متخصص رو نمیشه به این راحتی خرید.

Naranj

کلا صنعت کره خیلی پویا هست، هیوندای و کیا رو هم میتونید ببینید چقدر تو چند سال اخیر بهبود دادند تولیداتشون رو

کهکشان

این بهترین طرح برا ناچ هست
ای کاااااش اس ۱۰ همین طراحیو داشت با حذف حاشیه پایین
این یه میانرده پرفروش خواهد بود

Naranj

بذارید اس ده بیاد بیرون تو دست بگیرید حرفتون رو پس میگیرید

m.b

پول زیادی داریم آخه ده میلیون پول گوشی بدیم…?

کهکشان

کاش واقعا همینطور باشه که میگی

Shiral

مشکلی که فروش سامسونگ خصوصا میان رده هاش را تحت تاثیر قرار داده بود این بود که اخیرا توجهی به دسته بزرگ مشتریان جامعه نمیکرد یعنی دسته ای که توان مالی خرید پرچمدار ندارند یا اگر دارند ملاک های مهمتری مثل باطری و قیمت مناسب تر جهت تعویض مرتب گوشی میباشد.بهمین دلیل برندهای نوظهور خیلی سریع این درخواست حداقل هفتاد درصد جامعه مصرف کنندگان را هدف قرار دادند و اتفاقا بسیار خوب عمل کردند.اقدامی که شرکتهایی مثل هواوی یا شیامی به سرعت در حال انجام هستند.سامسونگ مدتها بود سهوا یا عمدا این نیاز مشتری را مورد توجه قرار نمیاد تا حاشیه امن سودش حفظ بشه اما با نزدیک شدن کیفیت برندهای مختلف این بازار بسرعت از دست رفتنی است.اکثر میان رده های سامسونگ قیمتهایی نزدیک پرچمدار را بیدک می کشیدند و این بزرگترین آفت چنین شرکتی با این همه مدیران موفق میباشد.امیدواریم سریعا رویه را عوض کنه و شایعه نباشه چون همین الانم تا بخواد وارد گود میان رده ها بشه کار سختی داره.الان یک پرچمدار شیامی به زیر چهار میلیون رسیده اما میان رده های سامسونگ بالای چهار و خوب مشتری تیزهوش انتخاب بهتر را میکند.

m.b

امیدوارم این نظر منصفانه شمارو این آقا روماس هم خونده باشه و قبول کرده باشه…?
آقا قیمت mi 8 6-64 الان 3750 دیدم تو یه سایت…
بسته دیگه انقدر گرون داد سامسونگ…
واقعا منم امیدوارم سامسونگ گرونفروشی رو کنار بذاره…
که اگه اینطور بشه سال آینده چون پرفروشترین برند هست، همه برند ها مجبور میشن که قیمت هاشون رو منصفانه تر کنن…
همیشه رقابت رقابت میاره…

Naranj

کاری به این مدل ندارم ولی حرکت اصلی سامی امسال با سری A70 و A90 و… زده میشه.مدلهای مخصوص چین هم مثل A8s و… هم بماند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)