حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی دوربین سه گانه هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) در تیزر رسمی دیده شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | هواوی

چهار روز دیگر تا معرفی رسمی هوآوی نوا ۴ در تاریخ ۲۶ آذرماه فاصله داریم و حالا تنها نماییی از دستگاه که به صورت رسمی تایید نشده بود، تایید شد. طراحی دوربین سه گانه هوآوی نوا ۴ (Huawei Nova 4) در تیزر رسمی دیده شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

دوربین سه گانه هوآوی نوا ۴

دوربین سه گانه هوآوی نوا ۴

پنج روز پیش بود که هوآوی نوا ۴ را در تیزر رسمی ویدیویی دیدیم و طراحی قاب جلویی آن کاملا مشخص بود. همچنین سه روز پیش در ترنجی خواندیم دوربین ۴۸ مگاپیکسلی هوآوی نوا ۴ نیز تایید شد ولی همچنان برند لایکا روی آن قرار ندارد و عنوان AI Camera را یدک می کشد. دوربین سه گانه دیگر برای هوآوی موضوع جدیدی نیست. آنها یک سال است که دوربین سه گانه روی پرچمدار های خود ارائه کردند و جز استفاده از دوربین سه گانه برای دستگاهی در رده پرچمدار اقتصادی برای سال ۲۰۱۹ آنها انتظار نمی رود.

همانطور که در پوستر رسمی هوآوی برای هوآوی نوا ۴ می بینید، علاوه بر تایید مجدد تاریخ رونمایی که ۲۶ آذر خواهد بود، نمایی از قاب پشتی نوا ۴ با دوربین سه گانه دیده می شود. اینجا ما یک دوربین سه گانه با طراحی شبیه به دوربین سه گانه هوآوی پی ۲۰ پرو داریم. همچنین حسگر اثر انگشت روی قاب پشتی در نظر گرفته شده است تا در هزینه‌های این پرچمدار اقتصادی صرفه جویی شود.

رنگ گرادیانت بنفش به قرمز هوآوی نوا ۴ شاید به زیبایی رنگ های دیگر گرادیانت هوآوی نباشد اما خاص بودن را به این دستگاه آورده است. نظر شما درباره هوآوی نوا ۴ چیست؟ فکر می کنید با یک پرچمدار اقتصادی روبرو هستیم یا یک میان رده لوکس؟ این موضوع با مشخص شدن چیپست دستگاه معلوم خواهد شد. اگر از کایرین ۹۸۰ استفاده شده باشد یک پرچمدار اقتصادی و اگر از کایرین ۷۱۰ بهره برده شود یک میان رده‌ی لوکس نام خواهد گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ramin123

یه خبر اومده بود که مشخصاتش رو گفته بود و چیپستش هم کایرین 970 زده بود

ronin

رنگای گوشیای اخیر هواوی واقعا دوست دارم
خیلی باحال و خاصه

ramin123

Honor V20 بیشتر نظرم رو جلب می کنه.
نوا 4 عملا همون نوا 3 هست با سوراخ صفحه نمایش که مدل گرون ترش اون دوربین 48 مگاپیکسلی رو داره.
نمی دونم چرا آقای عطا یی خبر نوا 4 رو پوشش ندادن؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)