حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ نوت بوک ۹ پن (Notebook 9 Pen) جدید رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ، کامپیوتر شخصی، لپ‌تاپ

حدودا یک سال پیش یعنی در لاس وگاس و نمایشگر CES 2018 بود که سامسونگ از نسل اول نوت بوک ۹ پن رونمایی کرد. حالا با بازنگری های کلی سامسونگ نوت بوک ۹ پن (Notebook 9 Pen) جدید رسما معرفی شده که در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر بخوانیم.

سامسونگ نوت بوک ۹ پن (Notebook 9 Pen) جدید

سامسونگ نوت بوک ۹ پن (Notebook 9 Pen) جدید

سامسونگ نوت بوک ۹ پن (Notebook 9 Pen) جدید از پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7 بهره برده و در مدل 15 اینچی، امکان سفارش کارت گرافیک انویدیا GeForce MX150 با حافظه 2 گیگابایت نیز وجود دارد و مدل 13 اینچی به استفاده از پردازنده گرافیکی اینتل محدود شده است.

سایر مشخصات در هر دو مدل یکسان بوده که از آن جمله می توان به رم LPDDR3، وای فای گیگابیتی، تشخیص چهره و اثر انگشت، دو درگاه Thunderbolt 3، پشتیبانی از USB-C، جک 3.5 میلیمتری هدفون و میکروفون و درگاه کارت حافظه میکرو اس دی اشاره کرد. نوت بوک 9 پن همچنین به فناوری شارژ سریع و باتری با عمر کاربردی 15 ساعت مجهز شده و به لطف استفاده از فناوری صوتی AKG در اسپیکرهای خود، صدای فراگیر و باکیفیتی را ارائه می کند.

البته نوت بوک 9 پن با بدنه فلزی و شاسی آلومینیومی به هیچ عنوان محصول ارزان قیمتی نخواهد بود و با بدنه باریک و حاشیه های اندک نمایشگر، در کنار وزن 1.12 کیلوگرم برای مدل 13 اینچی و 1.56 کیلوگرم برای نسخه 15 اینچی، در گروه لپتاپ های سبک وزن قرار می گیرد. که هر دو مدل از نمایشگر لمسی با رزولوشن 1080p و قلم هوشمند S Pen با 3 نوک مختلف بهره مند هستند که با در نظر گرفتن وزن کم و لولای 180 درجه، گزینه مناسبی برای هنرمندان و طراحان خواهند بود.

سامسونگ نوت بوک ۹ پن (Notebook 9 Pen) جدید

سامسونگ نوت بوک ۹ پن (Notebook 9 Pen) جدید

گفتنی است شرکت سامسونگ هنوز از قیمت نهایی نوت بوک 9 پن سخنی به میان نیاورده اما با توجه به قیمت 1400 دلاری نسل قبل، محصول جدید کره ای ها که برای سال 2019 در نظر گرفته شده، احتمالاً با برچسب قیمت بالای 1500 دلار عرضه خواهد شد.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

بسیار عالی???

نیما عرفانی

سلام
سینا جان لولا 360 درجست.
الجی هم میخواد در همین نمایشگاه ( CES 2018) از لپ تاپ های Gram 17, Gram 14 2*1 رونمایی کنه.

mosayebso

چه فایده که توی ایران نمیاد یعنی کلا توی اروپا و خاورمیانه نمیاد لب تاپ های سامسونگ

mosayebso

البته بالاترین کانفیگ این لب تاپ
۱۶ گیگ رم از نوع lpddr3
512 گیگابایت ssd
و cpu نسل هشتم از نوع corei7
به شخصه انتظار داشتم از lpddr4 استفاده کنه اما خب احتمالا برای رقابتی نگه داشتن قیمتش مجبور شده که از نوع lpddr3 استفاده کنه
مورد بعد اینکه بدنه این لب تاپ کاملا المینیومی هست چه زیرش چه کناره هاش
و اینکه مدل ۱۳ اینچی فقط ۱۵.۶ میلیمتر ضخامت داره که بنظر من فوق العادس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)