حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موبایل ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی با سوراخ نمایشگر به عنوان یک میان رده عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، شیائومی

مدتی است که در ترنجی درباره موبایل با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی صحبت می کنیم. ابتدا تصور می کردیم این یک پرچمدار از شیائومی خواهد بود اما بعداً کمی بعد مشخص شد اسنپدراگون ۶۷۵ در قلب موبایل ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی خواهد تپید و این یعنی یک میان رده. امروز در گزارشی گفته می شود موبایل ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی با سوراخ نمایشگر به عنوان یک میان رده عرضه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارش جدید گفته می شود که موبایل ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی جز دستگاه های سری Redmi شیائومی خواهد بود. در حقیقت خانواده Redmi میان رده های اقتصادی شیائومی هستند که به دلیل ارزش بالایی که در خرید دارند، بسیار محبوبند. گفته می شود این موبایل جدید شیائومی بیش از هر چیز بر خوش قیمت بودن تمرکز خواهد داشت اما در عین حال بسیار ترندی است.

در حالی که این روزها ترند سوراخ نمایشگر بسیار محبوب شده است و دیروز دو محصول از آنر و سامسونگ با این ویژگی معرفی شدند. آنر وی ۲۰ که نماینده آنر بود با دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی ارایه شد و پس از آن شنیدیم که دوربین ۴۸ مگاپیکسلی هوآوی نوا ۴ نیز تایید شد.

امروز اما مشخص می شود موبایل ۴۸ مگاپیکسلی شیائومی که سعی دارد در شایعات هم این ویژگی را بیشتر برجسته کند (!) با ترند سوراخ نمایشگر نیز ارایه می شود. این پنل نمایشگر ساخت شرکت چینی BOE خواهد بود و از نوع LCD است اما خیلی انتظار کم حاشیه بودن را نداشته باشید، یعنی حداقل از لبه پایین نمایشگر خیلی انتظار نداشته باشید چون مشخصا گزارش شده که حاشیه قابل توجهی دارد.

قاب پشتی این شیائومی Redmi با دوربین ۴۸ مگاپیکسلی شیشه ای خواهد بود که برای خانواده میان رده اقتصادی شیائومی اولین ارایه است. به صورت کلی مشخص است که شیائومی می خواهد یک ارایه قدرتمند در بخشی داشته باشد که بار در دست اوست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید شاهد یک موبایل جذاب باشیم؟ با توجه به قیمت این خانواده نباید انتظار قیمت گذاری بیشتر از ۲۰۰ دلار را داشته باشیم که با توجه به چیپست اسنپدراگون ۶۷۵ خیلی مناسب است.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali

سریع کوپی کرد بنجل ساز از هواوی!!

Alif16

هواوی خودش کپی کرد اینو شرکتی که هیچی نداشته باشه اگه لایکا و سنسور سونی نبود الان دوربین هواوی در حد جی ال ایکس هم نبود

علی شیخ زاده

با وجود برندی مثل شیا جایی واسه بقیه برند ها در زمینه میانرده ها نمیمونه?

m.b

خیلی خوبه که شیائومی هم بعضی ترند های روز رو می سازه و هم نسبت به ترند هایی که دیگر برند ها میسازن متعصب نیست و بدون حاشیه فقط رشد میکنه،
هم از سوراخ نمایشگر که ترند شده استفاده کرد هم کم حاشیه بودن که خودش با می میکس ترند کرد و هم دوربین 48 مگاپیکسلی که کیفیت بی نظیر تو روز و هم دقت بالا رو تو شب با هم داره…
تازه نسبت به a8s و honor v20 قیمت پایین تر و منصفانه تری هم داره و برای ارائه امکانات روز تیغ نمیزنه آدم رو …
به معنای کامل کلمه، کامل و بی نقص یعنی همین…
قیمت خوب برای امکانات خوب…
نه قیمت بالا برای امکانات خوب مثل سامسونگ…
و نه صرف نظر از بعضی امکانات برای سود بیشتر مثل هوآوی…
تو گوشی 360 دلاری شیائومی صفحه آمولد سامسونگ استفاده میشه…
بعد نامردیه که هوآوی 700 دلار بگیره و صفحه ساخت بویی رو تحویل مردم بده…

siavash-t

هر چقدر رقابت بین شرکتها بیشتر بشه، به نفع مردم و مشتری هاست. چون مجبور میشن بیشترین امکانات رو روی گوشی هاشون با قیمت معقول ارائه بدهند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)