حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت نقشه برفی PUBG به نام Vikendi برای موبایل ۲۹ آذر عرضه می شود

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | بازی، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

یکی از پلتفرم های که بازی پابجی (PUBG) محبوبیت زیادی برای خود دست و پا کرده است، پلتفرم موبایل یعنی اندروید و iOS است. امروز خبر می رسد که این نقشه جدید ۶*۶ کیلومتری برفی جدید PUBG پیش از زمستان فرا می رسد! در حقیقت آپدیت نقشه برفی PUBG به نام Vikendi برای موبایل ۲۹ آذر عرضه می شود و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

در حالی که تریلر جدید و بسیار زیبای نقشه برفی PUBG به نام Vikendi را می بینید، باید بگوییم که به جرات یکی از زیباترین نقشه های بازی PUBG همین ویکندی (Vikendi) است. اینجا برف می بارد، جای پا یا خزیدن شما روی برف می ماند، شب می شود، شفق قطبی دارد و همچنین اسنوموبیل یا خودرو مخصوص برف و یخ هم دیده می شود. یک خلاقیت کامل برای اینکه چند ماه دیگر حسابی شما را مشغول خود کند و از آن لذت ببرید.

باقی ماندن جای پا و رد حرکات روی برف در نقشه جدید پابجی

باقی ماندن جای پا و رد حرکات روی برف در نقشه جدید پابجی

نقشه برفی PUBG به نام Vikendi که ۶*۶ کیلومتری است، از نظر ابعادی جایی بین دو نقشه اول ۸*۸ کیلومتری جنگلی (Erangel) و بیابانی (Miramar) با نقشه سوم ۴*۴ کیلوماری استوایی (Sanhok) قرار می گیرد.

زمان ارایه آپدیت نقشه برفی پابجی برای موبایل ۲۰ دسامبر یا ۲۹ آذر است که ۲۴ ساعت بعد از آن قابل بازی کردن خواهد بود. به عبارتی پیش از آغاز زمستان در دنیای واقعی، زمستان پابجی فرا می رسد.

اسنوموبیل در نقشه برفی پابجی

اسنوموبیل در نقشه برفی پابجی

نظر شما چیست؟ حدودا دو هفته دیگر باید منتظر ارایه نقشه جدید بازی پابجی باشیم که به نظر کاملا جذاب است.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)