حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به اعتقاد کوالکام تمام شرکت های اندرویدی تا پایان ۲۰۱۹ حداقل یک موبایل 5G خواهند داشت

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | کوالکام

یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم کوالکام انتظار دارد حداقل دو موبایل 5G در سال ۲۰۱۹ عرضه شود. امروز و پس از اینکه اسنپدراگون ۸۵۵ با معماری ۷ نانومتری رسما معرفی شد، کوالکام می گوید به اعتقاد آن ها تمام شرکت های اندرویدی تا پایان ۲۰۱۹ حداقل یک موبایل 5G خواهند داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

به اعتقاد کوالکام تمام برندهای مطرح سازنده موبایل های اندرویدی در سال ۲۰۱۹ حداقل یک پرچمدار با پشتیبانی از شبکه 5G ارائه می کنند. حال برخی که کم پیشرو تر هستند احتمالا در نیمه اول سال ۲۰۱۹ و برخی دیگر در نیمه دوم سال آتی میلادی پشتیبانی از نسل آینده شبکه های مخابراتی را به پرچمدار های خود اضافه می‌کنند.

طبق اظهار نظر این سازنده امریکایی چیپ های موبایل در سال ۲۰۱۹ تمام سازندگان موبایل اندرویدی مطرح یک موبایل 5G خواهند داشت که در بازار این کشور به فروش خواهد رسید. البته احتمالاً منظور این شرکت آن برندهایی است که از این شرکت خرید می‌کنند، چون می‌دانیم که برای مثال موبایل 5G هوآوی نیز سال ۲۰۱۹ ارائه خواهد شد اما این برند از فروش در بازار امریکا به صورت رسمی محروم است.

البته پشتیبانی از شبکه5G در نسل موبایل های ۲۰۱۹ آنقدر به این نیست که به شما توصیه کنیم در خط مقدم به روز رسانی به شبکه 5G باشید. دلیل هم مودم های نسل اول است که عموما از نظر بهینه بودن خیلی جذاب نیستند.

به این ترتیب حتما متوجه می‌شوید که ارتش شایعه ارائه آیفون 5G در سال ۲۰۲۰ با مودم اینتل این اکوسیستم اندروید است که در سال ۲۰۱۹ از هر برندی که بخواهید خرید کنید یک موبایل 5G دارد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اول از این حرکت ضربه می خورد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
chalton

قبل از معرفی اسنپ 855 گفتن کوالکام میخواد پردازنده ای معرفی کنه اکسینوس 9820 رو پودر کنه ولی با معرفی 855 دیدیم در مقابل اکسینوس 9820 حرفی برای گفتن نداره 9820 ازش بهتره ولی خوب نصبت به 845 پیشرفت داشته و خوب بوده.
صادقانه دوستتون دارم بابت منفی های گرانبهاتون?
مردی منفی نخوره مرد نیست.

کهکشان

نمیشه گفت کدوم بهترن ، در یه سطحن
البته سامسونگ میتونست با اختلاف چیپست بهتری بزنه ولی بخاطر همسان بودن این کارو نکرد

CAPCOM

هردو خوبن هردو نقاط قوت و نقاط ضعف دارن شاید بهتره است بایستیم و این دو را در عمل ببینیم اما خداییش از سامسونگ انتظار بیشتر از اینو داشتیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)