حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت پیکسل ۳ برای بهبود مشکل مدیریت رم ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، گوگل

حتما به یاد دارید که پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال مشکل مدیریت رم دارند. این به وضوح در تست سرعت هایی که با هم دیده ایم وجود دارد و همچنین در زندگی روزمره به خصوص پس از باز کردن دوربین شاهد آن هستیم. سه هفته پیش گوگل رسما اعلام کرده است که مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ با آپدیت برطرف می شود، البته به نوعی! امروز آپدیت پیکسل ۳ برای بهبود مشکل مدیریت رم ارایه شده است و در ادامه با هم به آن خواهیم ‌‌ پرداخت، با ترنجی همراه باشید.

آپدیت پیکسل ۳

آپدیت پیکسل ۳

آپدیت ماه دسامبر (ماه جاری میلادی) برای پیکسل و نکسوس های گوگل ارایه شده است. شما می توانید فایل های ایمیج آن را دانلود کنید و یا منتظر آپدیت OTA بمانید.

مهم ترین عنوانی که به آپدیت دسامبر گوگل می رسد، به نوعی بهبود دادن مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال است. البته گفته می شود که بهبود عملکرد مدیریت رم برای هر سه نسل پیکسل ها موثر خواهد بود. این البته دید آن “به نوعی” است که بالاتر نوشتیم. گوگل گفته است در “برخی شرایط” و این به معنی برطرف شدن کامل مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال نمی تواند باشد.

فعال شدن قابلیت esim در پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال

همچنین از دیگر ویژگی هایی که به سبب آپدیت دسامبر گوگل به پیکسل ۳ اضافه می شود می توان به فعال شدن قابلیت esim در پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال اشاره کرد که البته این به بازار ما مرتبط نمی شود.

از ویژگی های قابل درک دیگر این آپدیت برای بازار ما می تواند بهبودهای دوربینی باشد. با آپدیت جدید پیکسل ها عملکرد فوکوس خودکار و شاتر بهتری را شاهد خواهیم بود. کنترل محتوای HDR نیز در برخی برنامه ها بهتر صورت می پذیرد.

به صورت کلی ۱۳ بهبود ریز و درشت به گوگل پیکسل ۳ اضافه خواهد شد. امیدواریم که مشکل مدیریت رم پیکسل ۳ تا حد زیادی برطرف شود. فکر می کنید برای پیشوای اندرویدی ها که خود سیستم عامل را توسعه می دهد و سالی یک معرفی رسمی (حداقل تا کنون) دارد، چنین ایراداتی قابل پذیرش است؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

نه. گوگل باید مشکلات گوشی هاش رو هر چه سریعتر برطرف کنه، وگرنه کم کم از شرکت های دیگه شکست می خوره و مشتریانش هم کم می شن.

CAPCOM

برخی مشکلات سخت افزاریه وباید تلاش کنه که در محصول بعدی مشکل رو حل کنه مثله مقدار رم این بریدگیه زشته بالای نمایشگر مشکلاته پنل که هرسال گزراش میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)