حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده گلکسی ام (Galaxy M) ساخت هند خواهد بود

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

چهار ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید موبایل را در هند تاسیس کرد. پیش از این نیز سامسونگ تولیداتی در هند داشت ولی حالا به نظر می رسد که با این خط تولید با ظرفیت تولید ۱۲۰ میلیون دستگاه موبایل در سال قرار است کارهای بزرگ تری انجام شود. امروز خبر می رسد که خانواده گلکسی ام (Galaxy M) ساخت هند خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گلکسی ام

گلکسی ام

ما در ترنجی خواندیم که که خانواده گلکسی ام (Galaxy M) جایگزین خانواده گلکسی J، گلکسی On و گلکسی C خواهد شد و از این بابت می دانیم که یک خانواده پایین رده به عهده ساخت هندی ها گذاشته شده است. در حقیقت منظور از ساخت، اسمبل یا مونتاژ است.

یک هفته پیش اطلاعاتی درباره گلکسی M10 گلکسی M20 گلکسی M30 لو رفت و پس از اینکه بنچمارک گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) منتشر شد حالا فهمیدیم که حداقل عضو خانواده گلکسی M در حد و اندازه های گلکسی جی ۷ است.

چیپست اگزینوس ۷۸۷۰ در قلب این دستگاه خواهد تپید. مشخص نیست که سامسونگ دقیقا چه زمانی علاقه به به روزرسانی چیپست های پایین رده و میان رده خود دارد و الان چند نسلی هست که همین چیپست ها در موبایل های مختلفی استفاده می شوند.

حافظه رم گلکسی ام ۱۰ (Galaxy M10) برابر ۳ گیگابایت است که البته به نظر می رسد این بنچمارک مربوط به نسخه پایه نباشد. دربارهگلکسی ام ۲۰ (Galaxy M20) نیز می دانیم که احتمالا از نمایشگر Infinity U استفاده کند.

فکر می کنید خانواده گلکسی ام با ساخت هند بودن بتواند اعتماد کاربران را جلب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

اگه میگفتن کارخونش تو هنده بهتر بود

علی شیخ زاده

با اینکار بهای تمام شده رو میاره پایین تر و سهم بیشتری تو هند کسب میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)