حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر نخواهند شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اخبار داخلی، پیام رسان

هر چند هفته پیش بود در ترنجی خواندیم تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر نمی شوند اما امروز دوباره خبر می رسد که تاکید موکدی بر این باشد که تلگرام طلایی و هاتگرام فیلتر نخواهند شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات مجلس، توقف فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام را تکذیب و تأکید کرد: تلگرام طلایی و هاتگرام هیچ‌گاه بسته نمی‌شود. رمضانعلی سبحانی فر (نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب در مجلس شورای اسلامی) با بیان اینکه در حال حاضر تلگرام طلایی و هاتگرام 25 تا 30 میلیون کاربر دارد، افزود: هیچ علتی و خبر جدیدی برای توقف فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام وجود ندارد.

وی رأی مخالف امروز مجلس به فوریت طرح اصلاح قانون برنامه ششم درباره حمایت از پیام رسان‌های داخلی را نیز بیانگر این موضوع دانست که باید به قوانین بالادستی در حوزه واگذاری بنگاه‌های دولتی توجه داشت.

بیشتر بخوانید: جدا شدن هات‌گرام و تلگرام طلایی از تلگرام تا پایان آذرماه

سبحانی‌فر به خانه ملت گفت: طرح الحاق دو تبصره به بند ۳ ماده ۶۷ قانون برنامه ششم که به استناد این بند قانونی قصد حمایت از پیام رسان‌های داخلی مطرح شد قصد داشت که تأمین منابع از محل واگذاری بنگاه‌های دولتی به بخش خصوصی صورت گیرد ولی در قوانین بالادستی ذکر شده که درآمد حاصل از فروش بنگاه باید در محل خودش هزینه شود؛ برای مثال اگر نیروگاهی به بخش خصوصی واگذار می‌شود درآمد حاصل از آن باید در نیروگاه‌ها هزینه شود نه محلی دیگر.

رئیس کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی  تأکید کرد: بنابراین منابع حمایت از پیام رسان‌های داخلی به درستی تعریف نشده بود و به همین دلیل مجلس با این طرح مخالفت کرد.

نظر شما چیست؟ شما از تلگرام طلایی یا هاتگرام استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

از اولم مشخص بود این دوتا حکومتی هستن و فیلتر نمیشن

MR.CAMPER

اینا زیر نظر سربازان گم نام امام زمان دارن نظارت میشن برای چی فیلتر بشن؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)