حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی ویوو نکس ۲ با ۱۰ گیگابایت حافظه رم منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ویوو

ویوو نکس (Vivo NEX) اولین موبایل این شرکت چینی بود که دوربین سلفی پاپ آپ طور و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر داشت. بدون شک یک دستگاه بسیار جذاب و نوآورانه که شاید هیچکس از این برند انتظار نداشت. حالا قرار نسل دوم آن ارایه شود و این بار شاهد یک دستگاه با راهبرد کاملا متفاوت هستیم. امروز تیزر رسمی ویوو نکس ۲ با ۱۰ گیگابایت حافظه رم منتشر شده و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

اولین شایعه درباره ویوو نکس ۲ مربوط به یک هفته پیش بود که ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) با نمایشگر دوم و دوربین سه گانه روی قاب پشتی لو رفت. پس از آن رندر ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) را دیدیم و در نهایت ویوو نکس ۲ و سه ویژگی خاص آن را شاهد بودیم. این اواخر شایعه ای درباره حافظه رم ۱۰ گیگابایتی ویوو نکس ۲ منتشر شد که ما آن را با این مطلب ادغام می کنیم.

ویوو نکس ۲

ویوو نکس ۲ نسخه ۱۰ گیگ رم

اما به تیزرهای رسمی ویوو نکس ۲ می رسیم. هنوز تاریخ رسمی معرفی ویوو نکس ۲ (Vivo NEX 2) مشخص نشده است اما تیزرهای رسمی آن به ویژگی های اصلی اش اشاره می کنند. مثلا تصویر اصلی مطلب به ما اشاره می کند که دو نمایشگر ویوو نکس ۲ تایید شده است.

تیزرهای متحرک دیگری نیز وجود دارند که به دوربین سه گانه، دو نمایشگر و آن دایره نورانی روی قاب پشتی ارایه می کنند. در ادامه با هم این ها را ببینیم:

نظر شما درباره ویوو نکس ۲ (Vivo NEX 2) چیست؟ به نظر دستگاه جذابی می رسد و ما همیشه خلاقیت ها را دوست داریم، قطعا شما هم همینطور!

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کهکشان

جالبه اما باید دید وجود نمایشگر پنل پشتی چقدر محدودیت برای حجم باتری ایجاد میکنه و میتونه جوابگو باشه در برابر بقیه؟

Soheil Rezayi

اسکله

CAPCOM

جالبه

علی شیخ زاده

میتونه جذاب باشه اما زود گذر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)