حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس ۲ و سه ویژگی خاص آن را ببینید

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | ویوو

ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) قرار است غافلگیری جدید این شرکت چینی باشد که البته به اندازه نسل اول خود نوآور و غافلگیرکننده نیست. دلیل این ادعای ما نوبیا ایکس (Nubia X) است که با مهم ترین فاکتور شاخص ویوو نکس ۲ یعنی دو نمایشگر، حدود یک ماه پیش رونمایی شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره ویوو نکس ۲ بیشتر صحبت کنیم.

چینی ها راه جدیدی را که پیدا می‌کنند بین یکدیگر به اشتراک می‌گذارند، از فاکتورهای شاخص بگیرید تا روش های بازاریابی جدید جالب و البته کمی متفاوت. برای مثال از فاکتورهای شاخص می‌توان به دوربین پاپ آپ یا حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر اشاره کرد و در بخش بازاریابی جدید مشخصا می توان این ترند جدید ارائه دستگاه معرفی نشده به یوتیوبرهای معروف را برشمرد.

امروز ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) به شکلی بسیار خود آزارانه (!) درون جعبه ی شیشه ای دودی به نمایش گذاشته می‌شود و در باره سه فاکتور خاص آن صحبت می‌شود. ما در حال حاضر ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) با نمایشگر دوم و دوربین سه گانه روی قاب پشتی لو رفته و پس از آن رندر ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) را دیدیم پس تصور اینکه با چه موبایلی رو به رو خواهیم بود خیلی سخت نیست.

اولین فاکتور شاخص ویوو نکس ۲ را در تصویر اصلی مطلب می بینید. یک LED دایره ای که روی قاب پشتی قرار دارد و همانطور که پیش از این دیدیم که شامل دوربین دوگانه می شود. البته که دوربین ویوو نکس ۲ سه گانه خواهد بود و دوربین سوم که از این قاب جداست دوربین ToF بوده و برای اسکن سه بعدی استفاده می شود.

دومین فاکتور شاخص ویوو نکس ۲ همین دوربین تشخیص سه بعدی است که عنوان کردیم، احتمالاً همانند آنچه که هواوی در مراسم معرفی میت ۲۰ پرو رونمایی کرد، قرار است اینجا نیز با اسکن سه بعدی و استفاده از آن در واقعیت افزوده روبه رو باشیم.

سومین موضوع نیز همان فاکتور شاخص اولی است که نوبیا ایکس آن را ارائه می کرد یعنی دو نمایشگر که یکی از آن ها روی قاب پشتی است. فلسفه استفاده از نمایشگر دوم راهکاری برای حذف دوربین سلفی است، به این ترتیب اگر آنر مجیک ۲ را در نظر نگیریم، موبایل بهترین عکس های سلفی گرفته شده با دوربین سه‌گانه را نیز به شما ارائه می‌کند.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید نمایشگر دوم بهترین ایده برای حذف دوربین سلفی از روی قاب جلویی دستگاه باشد یا این ایده را پرهزینه و پلیس می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

اگه برندهای مطرح بخوان از نمایشگر دوم استفاده کنن صددرصد پرهزینه خواهد بود و همچنین رو حجم باطری و مصرف باطری تاثیرخواهد داشت

BeFair

من هم میگم طرح موقته

BeFair

دیگه تا بیاد ببینیم ولی شاخه به شاخه شدن جالب نیست

علی شیخ زاده

اینا هیچی برند اوکیتل یکی دو سال قبل گوشی ساخته با باتری ۱۰۰۰۰ میلی امپری?

mega08

مضخرف ترین ترند موجود همینه و بعدش گوشی های گیمینگ

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)