حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) با نمایشگر دوم و دوربین سه گانه روی قاب پشتی لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | شایعات، ویوو

یکی از شرکت هایی که علاقه ویژه ای به دو نمایشگر دارد، ZTE است. ابتدا موبایل تاشو با دو نمایشگر ZTE Axon M و سپس ZTE Nubia X که دستگاه جالبی هم بود. حالا امروز به نظر می رسد که ویوو از راه حل دوربین سلفی پاپ آپ طور خود دست کشیده و ویوو نکس ۲ (Vivo Nex 2) را با نمایشگر دوم و دوربین سه گانه روی قاب پشتی شاید ارایه کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره نسل دوم Vivo NEX صحبت کنیم.

همانطور که می بینید روی قاب پشتی ویوو نیکس ۲ (Vivo NEX 2) شاهد یک نمایشگر دوم و دوربین سه گانه با طراحی عجیب هستیم، چیزی شبیه به همان نوبیا ایکس که از ZTE دیده بودیم. حقیقتا اینکه آیا این ترند موبایل با دو نمایشگر چقدر بخواهد جدی گرفته شود از نظر من خیلی کم است اما ارایه دوم از یک شرکت متفاوت خود نشان می دهد که آن ها به پتانسیل چنین طراحی فکر می کنند.

همچنین بالای نمایشگر با طراحی عجیبی شاهد حضور دوربین سه گانه  فلاش LED هستیم. احتمالا دوربین سوم در این طراحی از نوع دوربین های تشخیص چهره سه بعدی (ToF) باشد. دو دوربین وسطی ویوو نکس ۲ (Vivo NEX 2) در یک نیم داره با هم قرار دارند.

انتظار می رود که نمایشگر اصلی ویوو نکس ۲ برابر ۶.۶ اینچ با رزلوشن FHD+ باشد و نمایشگر دوم هنوز ابعاد دقیقی ندارد اما احتمالا نسبت تصویر ۱۶:۹ برای این نمایشگر به دلیل حاشیه های تصویر بالا و پایین قابل حدس باشد. درباره مشخصات سخت افزاری نیز اسنپدراگون ۸۴۵ انتخاب دور از ذهنی نیست اما اگر Vivo Nex 2 بخواهد سال ۲۰۱۹ عرضه شود، این مشخصات خیلی خوب نیستند.

به نظر شما دوربین سلفی پاپ آپ بهتر است یا نمایشگر دوم روی قاب پشتی؟ نظر من؟ دوربین سلفی زیر نمایشگر!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

امسال شاهد دو ترند جدید خواهیم بود یکیش این نوع طراحیه و دیگری هم اسکرین هولزه احتمالا سال بعدش هم نمایشگرهای انعطاف پذیر باشه.

siavash-t

من آخر نفهمیدم. خب این صفحه نمایش دوم به چه کاری میاد؟ انصافا طراحی پشت گوشی جالب نیست! در مورد سوالتون هم دوربین زیر صفحه نمایش یا پاپ آپ.

siavash-t

متوجه شدم. ممنون از جوابتون. ولی باز به نظرم زیاد جالب نیست. یاد یه مدل گوشی افتادم که دوربینش چرخان بود! یعنی می خواستی از دوربین عقب استفاده کنی، می چرخوندیش، می اومد عقب گوشی! همون پاپ آپ یا زیر صفحه نمایش گزینه های بهتری هستند!

mega08

چ ترند مسخره ایه.
که چی بشه ۲تا صفحه نمایش !

علی شیخ زاده

یادمه یه زمانی یه مدل گوشی دیدم از هر طرف یه موبایل مجزا بود اسمش یادم نیست با دیدن ویوو نکس یادش افتادم?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)