حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ و زنفون مکس ام ۲ را در تصاویر بیشتر ببینید

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ایسوس، شایعات

می دانیم که ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Zenfone Max Pro M2) رسما ۲۰ آذر معرفی خواهد شد و زنفون مکس ام ۲ هم همراه آن خواهد بود. تا کنون شایعاتی درباره این دو میان رده جدید ایسوس شنیده بودیم و امروز اطلاعات بیشتری درباره آن ها منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ و زنفون مکس ام ۲ را در تصاویر بیشتر ببینید.

بسته بندی ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲

بسته بندی ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲

در ترنجی خواندیم که باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و تمرکز بر ویژگی بازی با قابلیتی چون GPU Turbo هوآوی در ایسوس زنفون مکس ام ۲ (Zenfone Max M2) و ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus Zenfone Max Pro M2) می تواند ویژگی برجسته اش باشد. ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ همچنین با چیپست قوی تر اسنپدراگون ۶۶۰ به جای اسنپدراگون ۶۳۶ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به جای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت در مدل غیر پرو ارایه می شود. جالب که حافظه رم هر دو نسخه ۴ گیگابایت عنوان شده است.

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲

همانطور که پیش از این در ترنجی خواندیم هر دو مدل ایسوس زنفون مکس ام ۲ (Asus ZenFone Max M2) و ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus ZenFone Max Pro M2) با نمایشگر ۶ اینچی FHD+ ارایه می شوند. این رزلوشن خود به خود نسبت تصویر را هم که ۱۸:۹ یا عریض تر است را تایید می کند. تفاوت اساسی مدل عادی با پرو در زنفون مکس ام ۲ را می توان در تعداد دوربین اصلی، چیپست و حافظه داخلی دانست.

حالا با توجه به رندر منتشر شده از آن مشخص می شود که ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ با بریدگی نمایشگر عریض نمایشگر ارایه می شود. اگر فکر می کنید که این به معنی استفاده از سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی است که باید بگوییم چنین فکر نکنید و در نهایت اگر ایسوس خیلی بخواهد آن را موجه نشان دهد، از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

ایسوس زنفون مکس ام ۲

ایسوس زنفون مکس ام ۲

ایسوس زنفون مکس ام ۲

دوربین دوگانه اصلی ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus Zenfone Max Pro M2) با رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر Sony IMX486 به همراه رزلوشن ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق مشخصات آن خواهد بود. گشودگی دیافراگم f/1.8 است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید با این طراحی شاهد دو میان رده جذاب از ایسوس باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
CAPCOM

اگه اینجور باشه واقعا جالب خواهند بود میانرده با مشخصاته خوب

siavash-t

ناچ اینجا، ناچ اونجا، ناچ همه جا!

Pouya

خیلیم خوب

mTAAHAAm

چقدر کپی
حتی والپیپر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)