حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Zenfone Max Pro M2) رسما ۲۰ آذر معرفی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ایسوس، شایعات

گویا نام گذاری سخت فقط کار ال جی نیست، ایسوس هم به آن علاقه دارد. هر بار مطلبی درباره Asus ZenFone Max Pro M2 می خواهم بنویسم، چند باری نامی که نوشته ام را بررسی می کنم تا کلمه ای جا به جا نشده باشد، به هر حال! پس از شایعاتی چند، امروز مشخص شده که ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Zenfone Max Pro M2) رسما ۲۰ آذر معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲

همانطور که در پوستر بالا می بینید، تاریخ رسمی معرفی ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus Zenfone Max Pro M2) را ۱۱ دسامبر یا ۲۰ آذر عنوان شده است. یک ماه پیش بود که ایسوس Zenfone Max M2 و Zenfone Max Pro M2 با اندروید 8.1 لو رفتند و این یعنی در مراسم مذکور باید منتظر رونمایی از ایسوس زنفون مکس ام ۲ (Zenfone Max M2) را نیز داشته باشیم.

با توجه به این پوستر مشخصا شایعه دوربین سه گانه ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Zenfone Max Pro M2) کمتر می شود مگر اینکه این تصویر مربوط به ایسوس زنفون مکس ام ۲ باشد که دوربین دوگانه برای آن گزارش شده بود. گفته می شود هر دو مدل ایسوس زنفون مکس ام ۲ (Asus ZenFone Max M2) و ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus ZenFone Max Pro M2) با نمایشگر ۶ اینچی FHD+ ارایه می شوند. این رزلوشن خود به خود نسبت تصویر را هم که ۱۸:۹ یا عریض تر است را تایید می کند. تفاوت اساسی مدل عادی با پرو در زنفون مکس ام ۲ را می توان در تعداد دوربین اصلی، چیپست و حافظه داخلی دانست.

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری و تمرکز بر ویژگی بازی با قابلیتی چون GPU Turbo هوآوی در ایسوس زنفون مکس ام ۲ (Zenfone Max M2) و ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus Zenfone Max Pro M2) می تواند ویژگی برجسته اش باشد. ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ همچنین با چیپست قوی تر اسنپدراگون ۶۶۰ به جای اسنپدراگون ۶۳۶ و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت به جای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت در مدل غیر پرو ارایه می شود. جالب که حافظه رم هر دو نسخه ۴ گیگابایت عنوان شده است.

دوربین دوگانه اصلی ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus Zenfone Max Pro M2) با رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی و حسگر Sony IMX486 به همراه رزلوشن ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق مشخصات آن خواهد بود. گشودگی دیافراگم f/1.8 است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید ایسوس می تواند در بازار موبایل بدرخشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

ایسوس عزیزم، بعضی شرکت ها نمی توانند در بازارهای دیگر موفق باشند هر چند پایین رده های تو خوب می فروشند نسبتا اما یا بهتر عمل کن یا عمل نکن

Pouya

کلا نمیدونم چرا با ایسوس کنار نمیام?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)