حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ با بریدگی نمایشگر عریض دیده شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، شایعات

این سومین شایعه درباره ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus ZenFone Max Pro M2) است و کم کم باید عرضه آن نزدیک باشد. تا پیش از این درباره قاب جلویی میان رده جدید ایسوس اطلاعاتی نداشتیم اما حالا ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ با بریدگی نمایشگر عریض دیده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

پیش از این یک ماه پیش بود که ایسوس Zenfone Max M2 و Zenfone Max Pro M2 با اندروید 8.1 لو رفتند و پس از آن دوربین سه گانه ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Zenfone Max Pro M2) لو رفت و برای Zenfone Max M2 دوربین دوگانه عنوان شد.

همانطور که پیش از این در ترنجی خواندیم هر دو مدل ایسوس زنفون مکس ام ۲ (Asus ZenFone Max M2) و ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ (Asus ZenFone Max Pro M2) با نمایشگر ۶ اینچی FHD+ ارایه می شوند. این رزلوشن خود به خود نسبت تصویر را هم که ۱۸:۹ یا عریض تر است را تایید می کند. تفاوت اساسی مدل عادی با پرو در زنفون مکس ام ۲ را می توان در تعداد دوربین اصلی، چیپست و حافظه داخلی دانست.

حالا با توجه به رندر منتشر شده از آن مشخص می شود که ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ با بریدگی نمایشگر عریض نمایشگر ارایه می شود. اگر فکر می کنید که این به معنی استفاده از سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی است که باید بگوییم چنین فکر نکنید و در نهایت اگر ایسوس خیلی بخواهد آن را موجه نشان دهد، از دوربین دوگانه استفاده خواهد کرد.

نظر شما درباره طراحی جلویی ایسوس زنفون مکس پرو ام ۲ با بریدگی نمایشگر عریض چیست؟ البته که درباره این ظاهر فوق تکراری چیزی جز یک آه کوچک وجود ندارد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)