حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هر نرم افزاری را به نام نرم افزار ثبت نام کارت سوخت دانلود نکنید!

این روزها در ترند عمومی ثبت نام کارت سوخت وجود دارد و هر جایی که چنین حجمی از درخواست وجود داشته باشد همیشه سر و کله سودجوها هم پیدا می شود. ترنجی از شما درخواست دارد تا با توجه بیشتر، هر نرم افزاری را به نام نرم افزار ثبت نام کارت سوخت دانلود نکنید! متاسفانه در روزهای اخیر تبلیغات گسترده تلگرامی پیرامون نرم افزارهای سودجو برای ثبت نام کارت سوخت می شود که از موجودی حساب شما روزانه مبلغ ۳۰۰ تومان کسر خواهد کرد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا از چند و چون ماجرا باخبر شویم.

دیشب ناگهان توجه ما به پیامی جلب شد که طبق معمول بوی سودجویی از آن می آمد! همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، در کانال های پرمخاطب تلگرامی توسط گروه های تبلیغات گسترده نرم افزاری برای ثبت نام کارت سوخت تبلیغ می شود که در حقیقت با نرم افزاری اصلی ثبت نام کارت سوخت یعنی دولت همراه متفاوت است.

کنجکاو شدیم و آن را دانلود کردیم و می بینیم نرم افزاری با نام دیگر دانلود شده است، آن را نصب می کنیم:

نرم افزار سودجو از جریان ثبت نام کارت سوخت

نرم افزار سودجو از جریان ثبت نام کارت سوخت

پس از نصب این نرم افزار سود از جریان ثبت نام کارت سوخت، وارد آن می شویم و در ابتدا از ما درخواست شماره تلفن می کند. سپس کارایی های زردی از جمله دیدن قیمت ارز در آن تبلیغ می شود:

نرم افزار سودجو از جریان ثبت نام کارت سوخت

نرم افزار سودجو از جریان ثبت نام کارت سوخت

وقتی که در آخرین اسلایدر روی “ورود به شهروندی” تپ می کنیم، نرم افزار درخواست دسترسی می کند. بی ارتباط ترین و مشکوک ترین دسترسی، دسترسی به فایل های دستگاه است که ما این اجازه را به نرم افزار نمی دهیم. عجیب است که برای خدمات تحت وبی که این نرم افزار در حکم یک مرورگر انجام می دهد، چرا باید دسترسی به فایل های موبایل ما داشته باشد!

با نصب این نرم افزار سودجو، روزانه ۳۰۰ تومان به حساب خط شما اعمال می گردد

پس از آن اما اصل قضیه رونمایی می شود. یک بنر پاپ آپ پس از آن باز می شود که اگر توجه به آن نداشته باشید و طبق عادت بسیار اشتباه راه اندازی اولیه، روی آن تپ کنید تا برود، روزانه ۳۰۰ تومان به حساب خط شما اعمال می گردد.

نرم افزار سودجو از جریان ثبت نام کارت سوخت

نرم افزار سودجو از جریان ثبت نام کارت سوخت

ما این را نیز تا تپ کردن روی فضای خالی صفحه رد کردیم و در نهایت به دنبال چیزی که برای آن تبلیغ شده بود، یعنی ثبت نام کارت سوخت گشتیم. روی گزینه آن تپ می کنیم و دقیقا همانطور که فکر می کردیم، این نرم افزار در حکم یک مرورگر فقط صفحه سایت ثبت نام کارت سوخت را برای شما باز می کند!

این نرم افزار در حکم یک مرورگر فقط صفحه سایت ثبت نام کارت سوخت را برای شما باز می کند!

نرم افزار سودجو از جریان ثبت نام کارت سوخت

نرم افزار سودجو از جریان ثبت نام کارت سوخت

این معنی مشخص سودجویی است، اکثر سرویس های ارایه شده در این نرم افزار دقیقا همین شکل ارایه را دارند و گویی شما برای یک نرم افزار با بوک مارک های دسته بندی شده بخواهید روزانه ۳۰۰ تومان پرداخت کنید.

پیش از به پایان بردن این مطلب راه های صحیح نرم افزار رسمی ثبت نام کارت سوخت را دوباره برای شما یادآوری می کنیم:

دانلود نرم افزار دولت همراه اندروید با لینک مستقیم

دانلود نرم افزار دولت همراه اندروید از کافه بازار

دانلود نرم افزار دولت همراه اندروید با ایران اپس

دانلود نرم افزار دولت همراه iOS برای آیفون و آیپد از اپ استور

لطفا هیچ وقت از تلگرام و به خصوص در موارد تبلیغات این چنینی، نرم افزاری که نمی شناسید را دانلود و نصب نکنید

لطفا هیچ وقت از تلگرام و به خصوص در موارد تبلیغات این چنینی، نرم افزاری که نمی شناسید را دانلود و نصب نکنید. اینجا سودجویی های کلانی رخ می دهد و متاسفانه آن سو مسئولین منتظرند کدام سرویس را فیلتر کرده یا کدام سرویس فیلتر شده را به صورت طلایی و تحت کنترل خود ارایه کنند ولی کسی به فکر جیب عموم مردم نیست!

بیشتر بخوانید: آدرس سایت ثبت نام کارت سوخت

تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت

جدول ثبت نام کارت سوخت

جدول ثبت نام کارت سوخت

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)